Gå til innhold

Baby på The Well (restauranten)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått et gavekort på The Well og har lyst til å bruke det på å spise middag på restauranten der. Vi har en baby, går det bra å ha henne med? Hun er 11 måneder. Noen som har vært der som vet? Har inntrykk av at det er «barnefritt».

Anonymkode: 565d3...3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sett barn der og har vel samme inntrykk som deg.

Anonymkode: db97c...b82

• Liker 3
Skrevet

Det er 18 års grense der. Du må gjennom garderobene og anlegget for å komme til restauranten.

Anonymkode: 821a0...88a

• Liker 1
Skrevet

Har heller ikke sett noen heis til barnevogn. 

Anonymkode: 821a0...88a

Skrevet

Baby ingen adgang. Folk sitter i morgenkåpe og koser seg med maten, selvfølgelig har ikke en unge noe å gjøre der eller noe som helst annet sted på the well. 

Anonymkode: 32a6f...b3b

• Liker 22
Skrevet

Restauranten er også kun for de som benytter seg av spaet. Å dra til the well kun for å spise, og i tillegg ta med en baby er bortkastede penger da dere uansett må betale for inngang til spaet og la ungen være igjen utenfor lokalene. 

• Liker 11
Skrevet

Ville ikke tatt med baby dit. Det er en typisk plass folk drar for å få ungefri, så tviler på at du får lov heller... Uansett er det litt dårlig gjort mot de andre som er der

• Liker 13
Skrevet

Takk for svar. Jeg var ikke klar over at man måtte gjennom garderobene osv. for å bruke restauranten. Jeg trodde det var som på andre steder, at den lå utenom. Har aldri vært der, så ante ikke noe annet enn at jeg hadde en følelse av at det var barnefritt. TS

Gjest Keikolina
Skrevet

Hvem tar med seg et barn på det urenslige grisestedet?:kvalm:

Skrevet
5 minutter siden, Keikolina skrev:

Hvem tar med seg et barn på det urenslige grisestedet?:kvalm:

Say what?

Hva mener du med det?

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet
6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Say what?

Hva mener du med det?

Spermrester, er sikkert det fortsatt der. De var der å testet for noen år siden.

Skrevet
28 minutter siden, Keikolina said:

Spermrester, er sikkert det fortsatt der. De var der å testet for noen år siden.

Det er det garantert. Når jeg var der i høst så jeg et par fikle på hverandre i hovedbassenget og senere ha sex i et boblebad ute. 

Skrevet

Folk løper rundt nakne der. Jeg kunne aldri tenke meg å dra dit :haar:

Anonymkode: 14e5e...7b9

Skrevet
4 timer siden, Keikolina skrev:

Nå trodde jeg jo at det var en vanlig restaurant der som på et hotell. Tviler sterkt på at det er spermrester på de fleste restauranter. Presiserte at det gjaldt restauranten både i overskriften og i hovedinnlegget.

Skrevet
5 timer siden, Keikolina skrev:

Men da snakker du vel om spaet og ikke restauranten?

• Liker 1
Skrevet

Hvem i all verden gidder å dra på the Well for å spise? Maten der er da ikke så god at det gjør noe. 

Tulletråd. ;) 

Anonymkode: 68fb9...047

Skrevet
10 timer siden, Keikolina skrev:

Det er det sikkert på soverommet deres der barnet sover og😅

Anonymkode: b4784...c18

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det sikkert på soverommet deres der barnet sover og😅

Anonymkode: b4784...c18

Men svømmer ikke rundt i det 🤣

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i all verden gidder å dra på the Well for å spise? Maten der er da ikke så god at det gjør noe. 

Tulletråd. ;) 

Anonymkode: 68fb9...047

TS

Vi har fått gavekort, men har ikke lyst eller mulighet til å dra på spa. Så tenkte vi kunne bruke det på restaurant siden vi spiser ute veldig sjeldent. Trodde det var en vanlig restaurant der i tillegg til spa slik det har vært på andre steder vi har vært. Men skjønner nå at det er et eget opplegg på The Well.

Synes forøvrig det er helt utrolig at folk ikke klarer å lese hverken hovedinnlegget eller overskriften før de svarer. Takk til dere som svarte ordentlig.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Vi har fått gavekort, men har ikke lyst eller mulighet til å dra på spa. Så tenkte vi kunne bruke det på restaurant siden vi spiser ute veldig sjeldent. Trodde det var en vanlig restaurant der i tillegg til spa slik det har vært på andre steder vi har vært. Men skjønner nå at det er et eget opplegg på The Well.

Synes forøvrig det er helt utrolig at folk ikke klarer å lese hverken hovedinnlegget eller overskriften før de svarer. Takk til dere som svarte ordentlig.

Siden dere ikke har lyst å dra på spa er det sikkert best om dere selger gavekortet. Men jeg kjenner mange som anbefaler the Well og sier det er avslappende og hyggelig, så dere kan jo vurdere om dere vil gi spaet en sjanse likevel :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...