MortenMinstelønn Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 (endret) Jeg er født i 84 og er ikke eldgammel. Men jeg leser om menn født langt tidligere som er i forhold med en kvinne i 20-årene. Ehh.. hvorfor? Skal det gi noe mer enn en seksuell greie. Og hvorfor er kvinnene med på det? En mann i femtiårene eller på 60-tallet. Jeg er ikke mer enn 35 men finner null verdi i år bo med en 19-åring. Mulig en på 25 kunne overraske. Folk er så jævla falske. De som roper høyest er som regel de som er mest usikre. Så mye er fasade. Takk for meg om dette Endret 20. november 2019 av MortenMinstelønn 3
MortenMinstelønn Skrevet 20. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Takk for ditt veloverveide svar. Det endret alt. Endret 20. november 2019 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Å, min ridder 😍 La meg ligge med deg... Anonymkode: 0d7a9...9e8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #5 Skrevet 20. november 2019 En mann i 50-årene sammen med en kvinne i 20-årene er som regel et "penge- og/eller maktforhold". Så det er derfor kvinnene er med på det. For mennene sin del handler det vel om statussymbol. Den primitive hjernen som lurer dem til å tro at de fremdeles er attraktive nok til å dra unge damer. Anonymkode: 2ead3...34a 2
Gjest Familytree Skrevet 20. november 2019 #6 Skrevet 20. november 2019 Su-gar-da-ddy E-lek-tra-kom-pleks
MortenMinstelønn Skrevet 20. november 2019 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, min ridder 😍 La meg ligge med deg... Kan jeg sjekke i kalender? Tror det må blir på høsten en gang.
MortenMinstelønn Skrevet 20. november 2019 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann i 50-årene sammen med en kvinne i 20-årene er som regel et "penge- og/eller maktforhold". Så det er derfor kvinnene er med på det. For mennene sin del handler det vel om statussymbol. Den primitive hjernen som lurer dem til å tro at de fremdeles er attraktive nok til å dra unge damer. Min drone soner inn på at du er i nærheten. Eller faktisk har rett.
MortenMinstelønn Skrevet 20. november 2019 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2019 Selv om svaret på en måte ligger der og roper, synes jeg temaet er interessant.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #10 Skrevet 20. november 2019 Er kvinne da, men tenker relativt likt som deg. Skjønner heller ikke hva man skal med en mye yngre eller mye eldre partner. De aller fleste har mest til felles med folk på samme alder og føler seg mest "hjemme" med dem. Virker rett og slett ensomt for begge parter når det er stor aldersforskjell. Forhold er liksom ikke noe annet en noen å ha sex med da. Virker helt tomt på meg. Anonymkode: 553b3...9dc 1
MortenMinstelønn Skrevet 20. november 2019 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2019 Til tross for at den ene kjærligheten jeg hadde ble drept vekk. så hva faen vet jeg? Men jeg finner et intenst sinne i overfladiskhet. At folk ikke er ærlige. Og at det å se fine ut på bilder eller finne noen som du ikke finner noe reell relasjon til allikevel gjør at du velger å gjøre det. Enten som gammel mann eller ung kvinne.Uten at jeg, ja jeg vet, skal bry meg.
MortenMinstelønn Skrevet 20. november 2019 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker helt tomt på meg. Takk:)
Wagner Skrevet 20. november 2019 #13 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kvinne da, men tenker relativt likt som deg. Skjønner heller ikke hva man skal med en mye yngre eller mye eldre partner. De aller fleste har mest til felles med folk på samme alder og føler seg mest "hjemme" med dem. Virker rett og slett ensomt for begge parter når det er stor aldersforskjell. Forhold er liksom ikke noe annet en noen å ha sex med da. Virker helt tomt på meg. Anonymkode: 553b3...9dc President Macron (41) og hans flotte kone Brigitte Macron (66) ser da ut til å ha et dypt forhold som er bygd på ekte kjærlighet og ikke sex. De fremstår for meg som alt annet enn ensomme når de er ilag ihvertfall. Faktisk fremstår deres forhold som mer ekte enn de fleste forhold. De har jo siden de ble sammen blitt uglesett av storsamfunnet som ikke aksepterte deres aldersforskjell, men de var sikre nok på seg selv og kjærligheten de hadde for hverandre at de ble værende sammen. Å bruke seg selv som referanseramme for hvordan andre opplever følelser og kjærlighet blir litt feil da mennesker er forskjellige. 1
Jdz Skrevet 20. november 2019 #14 Skrevet 20. november 2019 Jeg tenker at i utgangspunktet skal ikke alder spille noen rolle, men jeg skjønner hva du mener Morten. Jeg er på din alder og opplever ekstremt sjelden eller aldri å være på bølgelengde eller ha noe til felles med jenter som er 10-15 år yngre enn meg. Selvfølgelig er vel ting litt fastere og strammere når man er yngre, men til syvende og sist betyr det forsvinnende lite, og blir mindre og mindre viktig jo lenger jeg har levd selv.
OPIgirl Skrevet 21. november 2019 #15 Skrevet 21. november 2019 13 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Kan jeg sjekke i kalender? Tror det må blir på høsten en gang. 😂😂
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #16 Skrevet 21. november 2019 Jeg har et vennepar som har vært gift i "100 år", hvor han er opp mot 20 år eldre enn henne. De er det mest tilfredse paret jeg kjenner, lykke og harmoni alle veier. Jeg liker også eldre menn, det har jeg alltid gjort - selv nå, når "en eldre mann" i forhold til meg er over pensjonsalder, finner jeg dem ofte mer attraktive enn jevnaldrende. Fordommer og forutinntatthet kler ingen. La folk leve sitt liv som det passer dem. Anonymkode: 8ee4b...912 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå