Gå til innhold

Jeg vil kunne åpne kjøleskapet uten å brekke meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

bor i kollektiv og det ligger en fisk inni der som gikk ut den 30. oktober! Det må være den som lukter! Det er en rå fisk med skinnet på....Altså en hel fisk.....   jeg blir forbanna!

Anonymkode: 209ad...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

bor i kollektiv og det ligger en fisk inni der som gikk ut den 30. oktober! Det må være den som lukter! Det er en rå fisk med skinnet på....Altså en hel fisk.....   jeg blir forbanna!

Altså.. hør med de andre i kollektivet om noen sier fisken. Be de deretter om å kaste den. Finner du ikke ut hvem som eier den, så kast den selv

• Liker 6
Skrevet

Kast den. 

Anonymkode: da771...5fa

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, tussi84 skrev:

Altså.. hør med de andre i kollektivet om noen sier fisken. Be de deretter om å kaste den. Finner du ikke ut hvem som eier den, så kast den selv

Og vedkommende burde vaske kjøleskapet.

Anonymkode: d0098...60b

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville bare kastet den selv. Den kan jo ikke spises uansett. Sett et glass eddik inn i kjøleskapet etterpå. Det hjelper mot lukten. 

• Liker 4
Skrevet

Bare kast den. 

Anonymkode: 487b1...6b7

Skrevet

Makan til tafatthet. Er det ingen av dere som har åpnet kjøleskapet på 14 dager..? 

Anonymkode: 11e3e...a65

Skrevet

Kast hele kjøleskapet.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg ville bare kastet den selv. Den kan jo ikke spises uansett. Sett et glass eddik inn i kjøleskapet etterpå. Det hjelper mot lukten. 

Hjelper det i alle kjøleskap som lukter vondt?

Vi har ett på jobb, som jeg rensket for alle påleggspakker som gikk ut på dato i fjor, sure melkepakker og div sånn småsnacks som kravlet. Og det stinker altså enda. Over 2 uker etter the great purge. Hvis jeg må vaske det, så kommer jeg heller til å kjøpe nytt, sånn tenker jeg bare jeg tenker tanken på å vaske det!

Skrevet
3 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Hjelper det i alle kjøleskap som lukter vondt?

Vi har ett på jobb, som jeg rensket for alle påleggspakker som gikk ut på dato i fjor, sure melkepakker og div sånn småsnacks som kravlet. Og det stinker altså enda. Over 2 uker etter the great purge. Hvis jeg må vaske det, så kommer jeg heller til å kjøpe nytt, sånn tenker jeg bare jeg tenker tanken på å vaske det!

Hvis det er skittent så må det jo vaskes. Men ja, eddik hjelper. Vask med en våt klut og hell noen dråper eddik på. Sett et glass med eddik inni etterpå. 

• Liker 1
Skrevet

Lukta er borte, etter 1 ukers grusom lukt. Merkelig at det kan hjelpe å blåse bort på kg 😛 
Det var fiskekaker mest sannsynlig,men den har noen spist...... æsj. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lukta er borte, etter 1 ukers grusom lukt. Merkelig at det kan hjelpe å blåse bort på kg 😛 
Det var fiskekaker mest sannsynlig,men den har noen spist...... æsj. 

Du skrev innlegget for tre timer siden? 

Og det tok en uke å kvitte seg med dette? 

Skrevet
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

ja for jeg hadde håpet at eieren tok og kastet det. 

Skrevet
4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Lukten har vært der i en uke. Det er noen som har tatt ut matvaren som luktet i dag. Nå lukter det ikke lenger i kjøleskapet fordi matvaren er borte. Skjønner du? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lukten har vært der i en uke. Det er noen som har tatt ut matvaren som luktet i dag. Nå lukter det ikke lenger i kjøleskapet fordi matvaren er borte. Skjønner du? 

ja, fordi noen har spsit den ila den siste timen. lukter nå fisk her så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...