AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Del Skrevet 20. november 2019 hei er det noen som har erfaring med å ta vgs online? vurderer sterkt, siden jeg snart ikke klarer dra på skolen Anonymkode: e1e2c...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Del Skrevet 20. november 2019 Hva er grunnen til at du ikke går på skolen. Innholdet er helt likt. Det er mer strukturert og eksamenrettet. Passer veldig fint for de som ønsker å være effektive, spare reisetid og de som sliter sosialt. Hva er din alder og hva er vanskelig med vanlig vgs? Anonymkode: 2d1ef...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Del Skrevet 20. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at du ikke går på skolen. Innholdet er helt likt. Det er mer strukturert og eksamenrettet. Passer veldig fint for de som ønsker å være effektive, spare reisetid og de som sliter sosialt. Hva er din alder og hva er vanskelig med vanlig vgs? Anonymkode: 2d1ef...21f sliter med angst, og gruer meg til skolen hvr dag, er ikke det at jeg ikke kjenner folk der, men føler det er unyttig med skolen. vi lærer også på metoder jeg ikke liker og går alt for fort fram. jeg sliter også veldig med muntlige vurderinger, men ikke det muntlige ellers. jeg er 16, så går vg1 Anonymkode: e1e2c...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Del Skrevet 20. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: sliter med angst, og gruer meg til skolen hvr dag, er ikke det at jeg ikke kjenner folk der, men føler det er unyttig med skolen. vi lærer også på metoder jeg ikke liker og går alt for fort fram. jeg sliter også veldig med muntlige vurderinger, men ikke det muntlige ellers. jeg er 16, så går vg1 Anonymkode: e1e2c...4f1 er også alt for mange i klassen Anonymkode: e1e2c...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #5 Del Skrevet 20. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: er også alt for mange i klassen Anonymkode: e1e2c...4f1 Har du snakket med helsesøster, fastlege eller psykolog om dette. Det kan hende det finnes tilbud i din fylkeskommune med reduserte klasser for de med behov for det. Du kan også få hjelp av PPT om du har noen form for lærevansker. Det ville jeg ha sjekket. Ellers er vgs på nett et altarnativ. Da bør du være skikkelig motivert. Kunne jobbe selvstendig. Rett og slett være strukturert. Du må stå for motivasjon, disiplin, og ros selv. Det krever litt. Anonymkode: 2d1ef...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå