AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Katten til kjæresten min skal kastreres i dag,og han synes det er helt forferdelig å utsette katten for dette,siden katten mister "manndommen" sin, mener han.Han ville egentlig ha en hunnkatt, for det er så mye bedre å sterilisere en hunnkatt mener han, men oppdaget etter en uke at han hadde fått en hannkatt. Så sier jeg at det er mye verre for en hunnkatt å bli kastrert, for da blir jo eggstokker og livmor fjernet, og det påvirker katten enda mer, men det forstår han ikke og bare fortsetter å gnåle om hvor forferdelig det er å fjerne testiklene til katten sin...😒 Anonymkode: 6a9e4...b84
Tvist Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Så lenge kjæresten din kastrerer katten sin, ville jeg bare ignorert maset hans, evt mumlet noe om menneskeliggjøring av dyr. Han roer seg nok når han ser hvor greit pus har det, og at han er tilbake i vanlig form etter bare en dag. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 Det er vel bare fordi han har baller selv😁 Ts. Anonymkode: 6a9e4...b84
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Hadde dumpet en mann og tatt katten om han hadde klart å komme med noe så åndssvakt. Mistet respekten og lysten på han. Anonymkode: a88a6...58c 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #5 Skrevet 21. november 2019 Dette er et gammelt innlegg du har kopiert Anonymkode: 9f95f...e14
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #6 Skrevet 21. november 2019 Bare la han gnåle til kastreringen er gjennomført. Han kommer seg over det. Anonymkode: 64c3e...829
Gjest Promqueen Skrevet 26. november 2019 #7 Skrevet 26. november 2019 (endret) Det er faktisk dyreplageri å ikke kastrere. Kastrering reduserer slåssing uønskede kattunger, markering og katten blir roligere av det... kastrering av begge kjønn er KUN POSITIVT. et sted går grensen å menneskeliggjøre dyr.. 😒 du kan forresten fortelle kjæresten din at det kun påvirker katten positivt og fortsetter han, ja da kan du foreslå å melde dere som frivillige i dyrebeskyttelsen til våren. Der kan dere få et innblikk i hvor viktig kastrering faktisk er. Kanskje han endrer mening etter han ser konsekvensene av uansvarlige katteeiere som har samme holdninger til kastrering av både hunn- og hannkatter. og hvis kan tror at det er bedre å kastrere en hunnkatt ja da vet han lite. Kastrering av hunnkatt er et mye større inngrep og det kan oppstå komplikasjoner etterpå. Det tar mye lenger tid for at det såret skal lege seg og for at katten kommer til seg selv pga større sår/arr. Det skal også behandles på en helt annen måte i tillegg til at det skal fjernes sting. Endret 26. november 2019 av Promqueen
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #8 Skrevet 26. november 2019 Høres ut som en mann med verdier om hva en mann er som jeg ikke ville satt pris på. Sånne menn vil jeg ikke få barn med feks. Jeg vil ikke at mine eventuelle sønner må gjøre sånn og sånn for å være mann nok for pappa. Anonymkode: f4e35...7ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå