AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Hva skal til for at legen skal gi meg metformin? Jeg har høyt s-testosteron, mye kviser, legger fort på meg selvom jeg har en sunn livsstil. Mange egg både ved ivf og inseminering (fikk beskjed om overstimulering v/ivf) Alle forsøk er negativ Har spurt fastlegen om metformin, men ville ikke gi meg. (Tror det handler om at fastlegen har altforlite erfaring med pasienter som går gjennom assistert befruktning) Anonymkode: 12d60...3a3
Yucca1 Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Fastlegen min ville heller ikke gi meg metformin, men på første time hos gynekolog så foreslå gynekologen det før meg. Men jeg har pcos, kanskje det har noe å si? At du ikke får hvis du ikke har det? Om ikke fastlegen vil la deg prøve, så hør med gynekolog, eventuelt bytt fastlege 😊
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 Takk for svar. Det er en mistanke om pcos men ingenting er påvist Kjenner jeg er utrolig lei av fastlegen min nå når jeg går gjennom assistert befruktning. Legen har ikke gjort noe for meg i denne prosessen. Jeg har mått tatt alt i egne hender og henvisninger blir kun skrevet hvis jeg får legetime hos andre enn min fastlege. Anonymkode: 12d60...3a3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Pcos er veldig lett å påvise, så rart du går igjennom ivf uten å vite om du har det. Og hvorfor kan ikke klinikken du går til gi deg dette? Anonymkode: 914c7...483
Yucca1 Skrevet 20. november 2019 #5 Skrevet 20. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Det er en mistanke om pcos men ingenting er påvist Kjenner jeg er utrolig lei av fastlegen min nå når jeg går gjennom assistert befruktning. Legen har ikke gjort noe for meg i denne prosessen. Jeg har mått tatt alt i egne hender og henvisninger blir kun skrevet hvis jeg får legetime hos andre enn min fastlege. Anonymkode: 12d60...3a3 Du må bare beklage men jeg vet utrolig lite om gangen i ivf, men jeg trodde det var andre enn fastlegen som følger man i den prosessen? Og jeg vet heller ikke om man bruker å gi metformin til bare de som prøver selv eller de som går igjennom ivf også? klinikken hvor du blir fulgt opp for ivf burde vite om metformin er noe for deg, kanskje du bør høre med de? 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå