AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Del Skrevet 20. november 2019 Jeg vet det ikke. familien vår er så ekstremt sære, rare mennesker som aldri prater om noe noen gang så alt blir tatt på en slump og i siste liten og jeg kjenner at jeg er så sliten av det. er dette normalen i familier der ute eller er vi spesielt distansert fra hverandre? Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Del Skrevet 20. november 2019 Det høres litt merkelig ut. Man vil jo gjerne planlegge. Jeg hadde blitt gal av det. Hva skjer om du tar det opp da? Anonymkode: 57f49...58b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Del Skrevet 20. november 2019 Selvfølgelig. Vi feirer jul på identisk måte hvert år. Men kan ikke dere bare feire jul med din familie (mann og barn) og så invitere dem dere ev. ønsker å invitere? Skap deres egne tradisjoner. Anonymkode: a5613...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Del Skrevet 20. november 2019 Skal være alene med hund, digg mat, tv og fyr på peisen. 😍 Anonymkode: 94ec7...e92 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 20. november 2019 #5 Del Skrevet 20. november 2019 Vi skal være her hjemme. Mine og hans foreldre og min mormor kommer. Så vi blir 8 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bloody Skrevet 20. november 2019 #6 Del Skrevet 20. november 2019 Blir meg og jack daniels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #7 Del Skrevet 20. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres litt merkelig ut. Man vil jo gjerne planlegge. Jeg hadde blitt gal av det. Hva skjer om du tar det opp da? Anonymkode: 57f49...58b Jeg blir gal av det 🤯 jeg har prøvd å prate med de om det, men alt blir bare snakk.. bursdager, jul, alt bare flyter og vi tar det hvis vi tar det liksom.. til å rive av seg håret av.. Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #8 Del Skrevet 20. november 2019 Jeg vet hvor jeg skal være, men hvordan jeg skal være er alt etter humøret den dagen. Anonymkode: 01301...52d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #9 Del Skrevet 20. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. Vi feirer jul på identisk måte hvert år. Men kan ikke dere bare feire jul med din familie (mann og barn) og så invitere dem dere ev. ønsker å invitere? Skap deres egne tradisjoner. Anonymkode: a5613...09c Har ikke barn, så det blir evnt bare meg og mannen. Og det hadde gått fint det. Jeg skulle bare ønske at familien kunne heller artikulert og pratet mer sammen at vi vil ta det på slumpen hvert år vi, enn å prate meg etter munn, at « ja vi må ha mer retningslinjer på dette» for så at det samme skjer år etter år etter år. Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #10 Del Skrevet 20. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal være alene med hund, digg mat, tv og fyr på peisen. 😍 Anonymkode: 94ec7...e92 Hørtes koslig ut 😊 Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #11 Del Skrevet 20. november 2019 6 minutter siden, Jadzia skrev: Vi skal være her hjemme. Mine og hans foreldre og min mormor kommer. Så vi blir 8 stk. Da prater dere hvertfall sammen og alt er klappet og klart, høres deilig ut 🎅🏻 Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 20. november 2019 #12 Del Skrevet 20. november 2019 Vet alltid hva vi skal, og hvor vi skal være. Er annenhvert år hos min og hans familie, alltid julefrokost hos min mor. Første juledag med min(ikke i år, da det kommer besøk langveis fra på hans side), andre juledag med hans og nyttårsfeiring med våre venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #13 Del Skrevet 20. november 2019 6 minutter siden, bloody skrev: Blir meg og jack daniels. Er jo koslig det og hvis det er det du ønsker. Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 20. november 2019 #14 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) Hjemme, som vanlig. Vi tok en avgjørelse på det da ungene ble født, at vi alltid skal feire julen hjemme, så får de som ønsker å feire sammen med oss komme hit. Noen år er mine foreldre hos oss, noen år er svigermor her og andre år igjen har det kun vært oss 5 i familien. Like koselig er det uansett. Min voksne datter sa nettopp at ho var så glad for at det var slik, for da visste ho i alle fall at hos oss var det den gode gamle julefeiringen uansett! Etter hvert som alle barna flytter ut og etablerer egne familier kan det nok være vi må gjøre litt om på julefeiringen, men enn så lenge er alle veldig fornøyd med at det er slik. Endret 20. november 2019 av Angelheart2 Presisering 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #15 Del Skrevet 20. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvor jeg skal være, men hvordan jeg skal være er alt etter humøret den dagen. Anonymkode: 01301...52d Det er en annen problemstilling. Du vet hvor du skal være ihvertfall. Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #16 Del Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, Sinsiew skrev: Vet alltid hva vi skal, og hvor vi skal være. Er annenhvert år hos min og hans familie, alltid julefrokost hos min mor. Første juledag med min(ikke i år, da det kommer besøk langveis fra på hans side), andre juledag med hans og nyttårsfeiring med våre venner. Høres så nydelig ut med faste rammer. Dere har greid å skape tradisjoner. Men dere prates kanskje mer iløpet av året også, her prates vi ikke iløpet av året så derfor det er ekstra slitsomt. Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #17 Del Skrevet 20. november 2019 Samme som andre år, sammen med nærmeste familie. Anonymkode: f3c28...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #18 Del Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, Angelheart2 skrev: Hjemme, som vanlig. Vi tok en avgjørelse på det da ungene ble født, at vi alltid skal feire julen hjemme, så får de som ønsker å feire sammen med oss komme hit. Noen år er mine foreldre hos oss, noen år er svigermor her og andre år igjen har det kun vært oss 5 i familien. Like koselig er det uansett. Min voksne datter sa nettopp at ho var så glad for at det var slik, for da visste ho i alle fall at hos oss var det den gode gamle julefeiringen uansett! Høres nydelig ut og gratulerer til deg for at du har et så stort ❤️ og virkelig viser at faktisk ordtaket « der det er hjerterom er det husrom» faktisk eksisterer for jeg begynner å tro at det er en myte. God jul til deg og dine 🎅🏻🎄 Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #19 Del Skrevet 20. november 2019 I år skal vi reise til andre siden av kloden og feire jul med datteren/svigersønnen vår og barnet deres som er ventet rundt jul Anonymkode: f0dc9...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #20 Del Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme som andre år, sammen med nærmeste familie. Anonymkode: f3c28...e4b Da vet du ihvertfall hva du skal. Ts Anonymkode: 21fac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå