Gå til innhold

Feire julaften med venner og naboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liten familie som riktignok bor i nærheten, og skal sikkert feire litt med dem også. Å ta inn et par naboer i forskjellige aldre, ikke alle jeg kjenner særlig fra før, men som skal være hjemme i jula og kanskje bare feire litt med hverandre. Noen snakker norsk og noen snakker ikke noe særlig norsk. Er det rart eller innafor å feire med naboer på julaften?

Anonymkode: 67f35...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. Hvorfor skulle det være rart? (Eller vent, vi snakker om Norge her - individualistenes land🙄) I mitt hjemland er det helt normalt å feire sammen, det er jo mye hyggeligere, og det står heller ikke skrevet i stein at man MÅ feire med kun familie.

Anonymkode: 65dc0...c8c

• Liker 2
Skrevet

Litt rart, men bare på en positiv måte! 😃 

Anonymkode: d4b4e...e5e

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare hyggelig. Du får bare invitere dem, for det er ikke alle som liker å være alene i høytider. Syns det er bra at du gjør det. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det høres hyggelig ut. Tipper det er mange som blir å sette pris på innbydelsen 😊

• Liker 5
Skrevet

Dette velger man jo selv. Det ville ikke være noe for meg.

Anonymkode: 3bf75...563

• Liker 3
Skrevet

Høres kjempe fint ut! Vi har ofte hatt noen som ikke er i familien med på julefeiring :)

Anonymkode: ca944...488

Skrevet

Jeg kunne lett feiret med naboene. Har veldig trivelige naboer :)

Anonymkode: 91178...8c4

Skrevet

Jeg har invitert en venn hjem til oss paa julaften. Han var alene i Norge. 

Jeg har selv feiret jul med en familie ( venner) siden jeg var alene i det landet.

Anonymkode: d5803...45b

Skrevet

Uvanlig, men veldig fint. Ja til mer av det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...