AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 La nettopp inn en bestilling der, men ble brått usikker på hele siden. Ser de holder til i USA, all informasjon er på norsk, men litt av e-posten jeg fikk inneholdt finsk(?). Jeg vil bare ha id-brikken min, men ble veldig redd for at jeg blir lurt nå. Betalte heldigvis med paypal. Anonymkode: 22f90...a1a
Myrmica Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Jeg har bestilt derfra. Tok en god stund før brikka ble levert, men ikke noe tull ellers, helt greit produkt. Et tips: etter å ha prøvd litt forskjellige typer, har jeg funnet at favoritten er id-brikker i plast fra nettdyret.no. De er holdbare, informasjonen er tydelig, og så klirrer de ikke så fælt når bikkja er i bevegelse.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 26 minutter siden, Myrmica skrev: Jeg har bestilt derfra. Tok en god stund før brikka ble levert, men ikke noe tull ellers, helt greit produkt. Et tips: etter å ha prøvd litt forskjellige typer, har jeg funnet at favoritten er id-brikker i plast fra nettdyret.no. De er holdbare, informasjonen er tydelig, og så klirrer de ikke så fælt når bikkja er i bevegelse. Tusen takk for svar! Skulle nok ha skrevet her før jeg trykket på bestill Anonymkode: 22f90...a1a
Diamant20 Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Myfurbaby har fine ID-brikker. Veldig fornøyd med de også. https://myfurbaby.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå