AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Hvor vanlig er det med utroskap på julebord og hva er dine holdninger? Anonymkode: e7f20...6d2
Belima Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Kunne ikke tenkt tanken. Skal tross alt jobbe videre i bedriften etter et julebord også. 9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 1-2% er psykopater, noen er narsissister. Der har du nok de få som i utgangspunktet synes det er en god idé. Anonymkode: 46bdf...bac 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Veldig fristende for mange, men de aller fleste skjønner hvor dumt det er. Anonymkode: f155a...824
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #5 Skrevet 20. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1-2% er psykopater, noen er narsissister. Der har du nok de få som i utgangspunktet synes det er en god idé. Anonymkode: 46bdf...bac Hvor gammel er du som trur det? Anonymkode: e7f20...6d2 1
Nuith Skrevet 20. november 2019 #6 Skrevet 20. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Veldig fristende for mange, men de aller fleste skjønner hvor dumt det er. Anonymkode: f155a...824 Tror at for mange av dem som er utro på julebord så er det ikke engang at de er så fristet - de har bare drukket altfor mye...
pautina Skrevet 20. november 2019 #7 Skrevet 20. november 2019 De fleste utroskap på julebord er jo kolleger som har lyst på hverandre allerede, gjerne over lang tid. Så går alkoholen inn og alle grunnene de har til å beherske seg i hverdagen ut+ at det blir anledning....sjelden julebord eskapader er noen overraskelse for kollegene akkurat... 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #8 Skrevet 20. november 2019 Utroskap er utroskap om det er jul, påske, sommer eller vanlig hverdag for min del. Null tolleranse uansett😊 Anonymkode: 362cd...52b 3
Gjest Alterego666 Skrevet 20. november 2019 #9 Skrevet 20. november 2019 2 timer siden, Belima skrev: Kunne ikke tenkt tanken. Skal tross alt jobbe videre i bedriften etter et julebord også. Ditto. Dette assosierer jeg med dårlig fyllesex med katastrofale jobbmessige konsekvenser. NoGo-zone for meg FØR jeg ovehodet vurderer de moralske aspektene.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #10 Skrevet 20. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 1-2% er psykopater, noen er narsissister. Der har du nok de få som i utgangspunktet synes det er en god idé. Anonymkode: 46bdf...bac Og noen av oss er helt vanlige folk som gjør dumme ting i fylla, flest sånne tror jeg. Anonymkode: ab3d0...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #11 Skrevet 20. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Og noen av oss er helt vanlige folk som gjør dumme ting i fylla, flest sånne tror jeg. Anonymkode: ab3d0...f8f Spørsmålet var hvor mange som er åpne for det, ikke hvor mange tapere uten selvkontroll som ikke klarer å styre seg i fylla. Å synes det er en fin idé uten å være full er noe helt annet, og da er man faktisk nødt til å mangle en del antenner de fleste er utstyrt med. Anonymkode: 46bdf...bac 4
Mezzosoprena Skrevet 20. november 2019 #12 Skrevet 20. november 2019 Kan ikke skjønne at det skulle være noen forskjell mellom julebord og andre tilstelninger? Utroskap er da ikke greit uansett? 1
Cata Skrevet 20. november 2019 #14 Skrevet 20. november 2019 Hadde ikke kunnet falle meg inn. Utroskap er i utgangspunktet uaktuelt, og utroskap med kollega ville vært dobbelt uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #15 Skrevet 20. november 2019 Overhodet ikke åpen for det. Hadde ikke turt å gå på jobb etterpå hvis jeg skulle vært så dum! Anonymkode: bd07c...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #16 Skrevet 20. november 2019 2 timer siden, Almond skrev: Jeg er åpen for det 🙃 Håper du på «noe» eller en spesiell eller er du generelt bare åpen?😄 Anonymkode: e7f20...6d2
Almond Skrevet 21. november 2019 #17 Skrevet 21. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du på «noe» eller en spesiell eller er du generelt bare åpen?😄 Anonymkode: e7f20...6d2 Ikke generelt åpen nei 😄 det er nok en spesiell.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #18 Skrevet 21. november 2019 Jeg kommer nok til å være utro, men dette har hendt de siste 5 årene. Men er også utro i arbeidstiden. Min kone vet ingenting, og hun kommer nok ikke til å finne ut av noe. Har levd et dobbeltspill i mange år, og trives med det. Sex når jeg ønkser, og to damer som forguder meg. Har vært inne på tanken om å finne ei dame til, sånn at jeg har 3stk jeg bytter mellom. Deilig å være utro, flere burde prøve det. Anonymkode: 396f5...dd9 3
Jdz Skrevet 21. november 2019 #19 Skrevet 21. november 2019 De færreste er vel mer åpen for å være utro på julebord enn ellers i året. De fleste, i alle fall de jeg jobber med, er voksne nok til å skjønne at det ikke behøver å være lurt å ha sex med noen man jobber med. Jeg er kun sett utroskap én gang da jeg jobbet i en bedrift med mye unge folk. Hun var forsåvidt singel, men var så flau over det hun hadde gjort at hun ikke visste seg på pauserommet på månedsvis. Jeg tipper de fleste som er utro på julebord ikke har planlagt det på forhånd. Utover det synes jeg julebord er harry og gammeldags. Det blir vel mindre og mindre vanlig blant den yngre garde og er nok en tradisjon som vil dø ut etterhvert.
exictence Skrevet 21. november 2019 #20 Skrevet 21. november 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er det med utroskap på julebord og hva er dine holdninger? Anonymkode: e7f20...6d2 Tror neppe det er vanlig. Ikke i det hele tatt hos mennesker som er moden og har litt vett. Bekymrer du deg for det, Ts? Jeg vet det er noen som bekymrer seg. Men hvorfor, tenker jeg. Hvis noen går i den fellen, går det utover dem selv. Og de er i hvert fall ikke noe verdt å ta vare på, så vet man i hvert fall det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå