AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #41 Skrevet 24. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde Telenor før det ringte en fyr fra ICE og spurte hvor mye jeg brukte i måneden på telefon, oppga det jeg brukte og han sa at det kunne de redusere med ingen bindinstid, har eget foretak så er avhengig av telefon, sjekket til og med dekningskartet deres og jo da på hytta skulle det være utmerket dekning. SKULLE være, realiteten var en helt annen, elendig nett, ingen summetone til tider noe som gjorde telefonen praktisk talt ubrukelig. Men kundeservicen der var helt topp, de strekte seg veldig langt for og prøve og fikse problemet uten hell, så det endte med at jeg måtte gå tilbake til Telenor, så min erfaring er det at bor du i by er det ikke noe problem, men i de litt mere grisgrendte strøk så kan det være litt utfordrende. Anonymkode: 98482...ec9 Jeg har hatt mobil i over 20 år, men enda aldri hatt summetone på den. Hva skal du med den og hvorfor savner du den? Anonymkode: 79a69...662 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #42 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde Telenor før det ringte en fyr fra ICE og spurte hvor mye jeg brukte i måneden på telefon, oppga det jeg brukte og han sa at det kunne de redusere med ingen bindinstid, har eget foretak så er avhengig av telefon, sjekket til og med dekningskartet deres og jo da på hytta skulle det være utmerket dekning. SKULLE være, realiteten var en helt annen, elendig nett, ingen summetone til tider noe som gjorde telefonen praktisk talt ubrukelig. Men kundeservicen der var helt topp, de strekte seg veldig langt for og prøve og fikse problemet uten hell, så det endte med at jeg måtte gå tilbake til Telenor, så min erfaring er det at bor du i by er det ikke noe problem, men i de litt mere grisgrendte strøk så kan det være litt utfordrende. Anonymkode: 98482...ec9 Summetone har det aldri vært på mobiltelefoner, mener du kanskje tonen når man venter på at noen skal ta telefonen? Anonymkode: e1a96...567 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #43 Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, #Rasshøl skrev: Feil. Det var ice+ dekning. Ikonet for ice+ var ALLTID gult. Det betyr at det er ice+ dekning. Da er det telefonen din som er problemet. Du burde sjekke dette før du gir ICE skylden for alt. Er det slik som du sier, ville ingen i ditt område hatt tilgang til nettet deres. Anonymkode: 79a69...662 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 24. november 2019 #44 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da er det telefonen din som er problemet. Du burde sjekke dette før du gir ICE skylden for alt. Er det slik som du sier, ville ingen i ditt område hatt tilgang til nettet deres. Anonymkode: 79a69...662 Jeg har iPhone 11 Pro Max og iPhone 8 plus, det er ikke telefonene mine det er noe galt med!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #45 Skrevet 24. november 2019 5 minutter siden, #Rasshøl skrev: Jeg har iPhone 11 Pro Max og iPhone 8 plus, det er ikke telefonene mine det er noe galt med! Nei, det er selvsagt ICE.... Hva er postnummeret der du holder til? Anonymkode: 79a69...662 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 24. november 2019 #46 Skrevet 24. november 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er selvsagt ICE.... Hva er postnummeret der du holder til? Anonymkode: 79a69...662 DET ER SELVFØLGELIG ICE!!!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #47 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, #Rasshøl skrev: DET ER SELVFØLGELIG ICE!!! Klart det. Anonymkode: 79a69...662 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 24. november 2019 #48 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klart det. Anonymkode: 79a69...662 SELVFØLGELIG!!!! ICE ER RÆVA!! JOBBER DU FOR ICE, SIDEN DU PÅSTÅR AT JEG TAR FEIL NÅR JEG HAR RETT???!!!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #49 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, #Rasshøl skrev: SELVFØLGELIG!!!! ICE ER RÆVA!! JOBBER DU FOR ICE, SIDEN DU PÅSTÅR AT JEG TAR FEIL NÅR JEG HAR RETT???!!! Ta deg sammen. Anonymkode: 79a69...662 4
Gjest #Rasshøl Skrevet 24. november 2019 #50 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta deg sammen. Anonymkode: 79a69...662 DU TAR FEIL! DU HAR FEIL!! DU ER FEIL!!!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #51 Skrevet 24. november 2019 Byttet til ICE ifbm ny mobil og måtte binde meg til 12 mnd. Det samme gjorde et familiemedlem av meg sammen dagen. ICE er noe av det dårligste jeg har vært borti. Dårlig dekning både på tale og nett og helt elendig kundeservice. Ble i tillegg fakturert for sms-tjenester jeg aldri hadde brukt og kundeservice kunne ikke si hva jeg betalte for. Byttet tilbake til talkmore samme dag som bindingstiden gikk ut og det samme gjorde familiemedlemmet mitt. ALDRI mer ICE! Anonymkode: 67f21...140
Husholdning1 Skrevet 24. november 2019 #52 Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, #Rasshøl skrev: DU TAR FEIL! DU HAR FEIL!! DU ER FEIL!!! Tvilsomt.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #53 Skrevet 24. november 2019 Min erfaring etter å ha jobbet som telefonselger hos Telenor, er at Ice-kundene gjerne er overlykkelig for å bli ringt av meg, og selger abonnement til seg selv omtrent:) Det sier litt, for vi telefonselgere er ikke så himla populære. Anonymkode: a0aab...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #54 Skrevet 24. november 2019 7 timer siden, #Rasshøl skrev: SELVFØLGELIG!!!! ICE ER RÆVA!! JOBBER DU FOR ICE, SIDEN DU PÅSTÅR AT JEG TAR FEIL NÅR JEG HAR RETT???!!! Anonymkode: e1a96...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå