AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Hvordan skal jeg overbevise dem i både søknaden og på jobbintervjuet? Jeg har ingen erfaring med kundeservice veda tlf, mail osv, men jeg har tidligere jobbet direkte med kunder. Jeg trenger jobben som en deltidsjobb med tanke på å bygge meg opp erfaring, for yrket er jo ganske relevant i forhold til det jeg studerer. Setter pris på innspill. Anonymkode: f606d...1c0
Sandie Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Jeg ville fokusert på at du har hatt kundekontakt tidligere, møtt mange ulike personlighetstyper gjennom jobben, og vet hvordan du skal møte kunder. Få frem at du vet hva god service innebærer, f.eks at du er opptatt av å være blid og hyggelig, har kort responstid på å hjelpe kundene, er løsningsorientert, og prøver å være rask med å rette opp eventuelle feil som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå