Gå til innhold

Til gutta på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på... synes guttene her på forumet at det er interessant å lese våre jentetråder? f.eks. den om puppestørrelse på kropp og helse, har dere noe interesse av å lese den gutter? Hva synes dere det er interessant og spennende og vite av detaljer og hemmeligheter?

Hvis bare min kjæreste hadde lest her innimellom så kunne han fått ganske god peiling på hvordan jenter er og tenker... :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg er aldri på "jenteunderforum" slik som klær og sminke og kropp og helse. Ikke det at sistnevnte trenger å være jenteforum, men har på følelsen at det er mye bodylotion, spa-opphold, celluiter og slike ting ;).

Er som regel alltid på de mer "kjønnsnøytrale" underforumene.

Skrevet

Jeg lurer på en del ting angående kvinner, derfor synes jeg det er interessant å diskutere kvinneatferd med andre kvinner. I tillegg har jeg fått meg leierboerske her, og kvinner opptrer så jævlig merkelig til tider at jeg føler at jeg kjenner kvinner mindre og mindre.... Omtrent som en russisk dukke, hver gang man skreller av en dukke dukker det opp en ny mindre dukke som i ligner mer på kvinnen enn hennes ytre.

Under kvinners maske er det en ny maske.

Det blir som en ide eller løsning som er en side, senere oppdager man at det er en side til, etterhvert er det flere kanter, kvadratet blir det seksanten som igjen blir til en kvadrat av ulike sider.... Kantene og sidene er så mange at blokken sakte men sikkert blir formet som en hakkete ball som med tiden blir en kule.... og når tankene og retorikken blir som en kule, hvorfor da lure når ideene slipper unna?

Jeg vet bare at jeg ikke forstår noe.

Skrevet
Bare lurer på... synes guttene her på forumet at det er interessant å lese våre jentetråder? f.eks. den om puppestørrelse på kropp og helse, har dere noe interesse av å lese den gutter? Hva synes dere det er interessant og spennende og vite av detaljer og hemmeligheter?

Hvis bare min kjæreste hadde lest her innimellom så kunne han fått ganske god peiling på hvordan jenter er og tenker... :)

Står det om pupper på kropp og helse?!? Å herre jemini, da må jeg sjekke.... :ler:

Neida, jeg holder meg til debatter og spøk med de jeg har blitt kjent med her inne.. ;) Men ja, man lærer faktisk mye om jenter av å være på et kvinnedominert forum..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...