Dru Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Jeg neglisjerer alltid børstene mine, og gidder ikke rense de i det hele tatt. :oops: Men nå er det på tide, siden jeg kjøpte en relativt dyr, iallfall etter min standard, hårbørste på body shop. Så hvordan renser jeg den på best mulig måte? Børsten er av tre.
Scheherazade Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Hvis du blar bakover til side 2, var det en lignende tråd nettopp. Hun fikk vel bare ett svar og det var å bruke hårshampo. Når det er sagt, innrømmer jeg gladelig at jeg aldri har vasket min børste, tar bare vekk hår i ny og ne.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Jeg skrubber min børste med sjampo og neglebørste, og fjerner hårene deretter. Eddikvann skal visstnok også funke. Etterpå må du la den lufttørke med busten opp.
Cata Skrevet 28. mai 2005 #5 Skrevet 28. mai 2005 Jeg bruker plastbørster (ikke tre og naturbust) og de lar jeg ganske enkelt ligge i grønnsåpevann en halvtimes tid. Så skyller jeg dem godt i grønnsåpevannet og deretter under rennende vann til løse hårstrå og rester av stylingprodukter (ugh!) er vekk og lar dem lufttørke. Gullende rene og gode som nye.
Gjest Violetta Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 Etter rengjøring synes jeg børstene lett blir elektriske. Da hjelper det å skylle dem i vann tilsatt litt balsam.
Dru Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2005 Takk skal dere ha! Tror jeg faller på shampo og en gammel tannbørste til å skrubbe med. Blir sikkert så fint, atte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå