Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i over ett år og det er først nå nylig jeg har turt å ta dette opp med han. Jeg har opplevd dette flere ganger uten å si noe. Greia er at svigerfar lukter veldig vondt. For å være helt nøyaktig så lukter han rett og slett urin. Skikkelig inntørket sur urin, som om man har gått med samme truse i flere dager. Her om dagen nådde denne lukten nye høyder da han var på besøk. Da luktet han så voldsomt at lukten hang i etterpå. Da turte jeg endelig å si ifra til kjæresten min. Han sa han var klar over det og at han ofte har lurt på om ikke jeg hadde kjent det. Vi snakket også med søsteren til kjæresten min om dette og hun er også veldig fra seg, til og med barna hennes har kommentert at bestefar lukter rart. Både kjæresten min og hans søster  har sagt det direkte til svigerfar, men da går han som regel i forsvar. 

Et annet problem er at han har tupé og denne tar han heller ikke godt vare på. Han ser helt bombet ut på hodet og det syntes lang vei at det er tupé. Dette er så iøynefallende at folk snur seg på butikken og kjæresten min blir flau over å gå med han. 

Hvordan ta dette opp med han? Det er nå så ubehagelig at man helst ikke vil sitte ved siden av han i selskaper. 

Nå er han i Thailand og vi vanner plantene i leiligheten hans. Vi ble veldig sjokkerte da vi låste oss inn og så hvor skittent det er. Spesielt ille var badet, her snakker vi tykt lag med støv og dritt. 

Det verste er at svigerfar ønsker seg kjæreste, men han kommer jo til å skremme damene med dette, 

Anonymkode: c8a00...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg har vært sammen i over ett år og det er først nå nylig jeg har turt å ta dette opp med han. Jeg har opplevd dette flere ganger uten å si noe. Greia er at svigerfar lukter veldig vondt. For å være helt nøyaktig så lukter han rett og slett urin. Skikkelig inntørket sur urin, som om man har gått med samme truse i flere dager. Her om dagen nådde denne lukten nye høyder da han var på besøk. Da luktet han så voldsomt at lukten hang i etterpå. Da turte jeg endelig å si ifra til kjæresten min. Han sa han var klar over det og at han ofte har lurt på om ikke jeg hadde kjent det. Vi snakket også med søsteren til kjæresten min om dette og hun er også veldig fra seg, til og med barna hennes har kommentert at bestefar lukter rart. Både kjæresten min og hans søster  har sagt det direkte til svigerfar, men da går han som regel i forsvar. 

Et annet problem er at han har tupé og denne tar han heller ikke godt vare på. Han ser helt bombet ut på hodet og det syntes lang vei at det er tupé. Dette er så iøynefallende at folk snur seg på butikken og kjæresten min blir flau over å gå med han. 

Hvordan ta dette opp med han? Det er nå så ubehagelig at man helst ikke vil sitte ved siden av han i selskaper. 

Nå er han i Thailand og vi vanner plantene i leiligheten hans. Vi ble veldig sjokkerte da vi låste oss inn og så hvor skittent det er. Spesielt ille var badet, her snakker vi tykt lag med støv og dritt. 

Det verste er at svigerfar ønsker seg kjæreste, men han kommer jo til å skremme damene med dette, 

Svigerfar har funnet løsningen!

Endret av loveli
Skrevet
2 minutter siden, loveli skrev:

Svigerfar har funnet løsningen!

:fnise: Uff, akkurat dette har jeg også sagt til kjæresten min. «Hvordan blir det å sjekke opp damer i Thailand når han lukter sånn?» Men greia er vel at for thaidameme er alt greit. Han er veldig opptatt av å møte ei thaidame.

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Uff, akkurat dette har jeg også sagt til kjæresten min. «Hvordan blir det å sjekke opp damer i Thailand når han lukter sånn?» Men greia er vel at for thaidameme er alt greit. Han er veldig opptatt av å møte ei thaidame.

Ts

Thaidamer kan være ganske kontrollerende. Jeg tenker dama kommer til å tvinge han inn i dusjen og vaske klærne og leiligheten hans.

Og hvis han møter en thaidame der nede så har han kanskje badet og dusjet av seg saltvann, solkrem og svette før han drar ut på kvelden? Hjelper ikke om han bruker samme undikk i 2 uker, men...

Æsj, jeg vet hvordan det lukter. Det er mange eldre menn som lukter sånn. Merkelig at de ikke vet det/bryr seg. Kanskje de bare ikke vet hvordan man vasker klær og er for stolte til å spørre om hjelp?

Gjest supernova_87
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Hva mener du egentlig med at før thaidamene er alt greit? Vet ikke om du mener det du skriver, men det hørtes i alle fall fryktelig dømmende og nedlatende ut. Rasistisk kunne man si. Å anta at kvinner med en annen nasjonalitet syntes at motbydelige, illeluktende menn er OK. Glad jeg ikke er thai og må lese slikt om min etniske gruppe. 

Angående svigerfar: kan han ha noe helseproblem av noe slag. Depresjon? Demens? 

Hva med å heller spørre svigerfar hvordan han har det? Om han er ensom, og dersom ha  sier noe om det påpeke at å vedlikeholde hygienen kan hjelpe. Faktisk hjelpe han med å ordne til i huset igjen .  Det kan jo være uoverkommelig når det har gått så langt. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Du høres dømmende og naiv ut. Vet du ikke noe om livet der nede? På tide å se et par dokumentarer tenker jeg. 
Tror du virkelig at damene der nede nyter å ha sex med ekle, stinkende menn? Nei, det gjør de ikke. Men veldig mange gjør det siden det er eneste måten de kan forsørge seg selv der nede og eventuelle familier og barn de har. Da bøyer de hodet, lukker øya, biter tennene sammen og gjør det som skal til for og overleve.

Anonymkode: 35b3e...b29

• Liker 2
Skrevet

Uten å ha lest hele tråden. Vi opplevde der samme med min farfar, endel år tilbake. Min far tok en seriøs samtale med han. Sånn privat. Jeg har nå vært med min far  syden, og han drikker masse. Han tisser og mere til. Helt ufyselig. Jeg tømte en bøtte vann over han. Han ville ikke stå opp og vaske seg. Jeg tvang han til det. Og står for det. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres dømmende og naiv ut. Vet du ikke noe om livet der nede? På tide å se et par dokumentarer tenker jeg. 
Tror du virkelig at damene der nede nyter å ha sex med ekle, stinkende menn? Nei, det gjør de ikke. Men veldig mange gjør det siden det er eneste måten de kan forsørge seg selv der nede og eventuelle familier og barn de har. Da bøyer de hodet, lukker øya, biter tennene sammen og gjør det som skal til for og overleve.

Anonymkode: 35b3e...b29

Hallo? Det du skriver er jo akkurat det jeg mener! Damene der nede er desperate etter å forsørge seg selv, derfor flørter de også med svigerfar selv om han lukter. 

Sett nok dokumentarer om dette.

Ts

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som om han er inkontinent.  Det lukter ikke urin hvis ikke han lekker.  Så man må først og fremst oppfordre han til å bruke inkontinensutstyr som må byttes regelmessig om han skal slutte å lukte. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de to barna veldig distanserte fra sin far, ts? :klo:

For det absolutt normale ville jo være å si "nå stinker du" til sin far.

Det er i alle fall det jeg gjør. 

Kan man ikke si "nå stinker du - gjør noe med det" til sin far, kone, mor, bror, kjæreste, barn og bestevenn så må en øve på å si det. Dette er nemlig folkene som skal si sånt. Sånn at folkene på trikken, i butikken eller på jobb slipper å ta ansvaret.

Anonymkode: 69a51...8ab

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er de to barna veldig distanserte fra sin far, ts? :klo:

For det absolutt normale ville jo være å si "nå stinker du" til sin far.

Det er i alle fall det jeg gjør. 

Kan man ikke si "nå stinker du - gjør noe med det" til sin far, kone, mor, bror, kjæreste, barn og bestevenn så må en øve på å si det. Dette er nemlig folkene som skal si sånt. Sånn at folkene på trikken, i butikken eller på jobb slipper å ta ansvaret.

Anonymkode: 69a51...8ab

Både kjæresten og søsteren har sagt det til han, men hittil har han ikke gjort noe med det. Kjæresten min fortalte at da han bodde med han så sa han direkte til faren at han stinker! Da hadde svigerfar sagt at det tror han ikke på, men greia er at svigerfar også har dårlig luktesans og kanskje ikke selv merker hvordan han lukter. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...