Gjest aa Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Kan noen hjelpe meg med en oppskrift på en nydelig kake? Skal forsøke å beskrive den. Bunnen er noe det samme som mandelflarn kjentes det ut som, den var sprø og veldig god. Mellom lagene var det fyll med krem og vaniljekrem, biter av pære var blandet i fyllet. Denne må spises opp for den vil selvsagt bli myk av væsken i fyllet, kan ikke pyntes før den skal serveres. Kan noen hjelpe meg????????????+
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Hørets veldig godt ut.... kan du ikke bare lage en mandelbunn, dele den i to (eller lage to, som er lettere) ha vaniljekrem i mellom, piske krem og ha i hakket pære....? Og pynte med halve hermetiske pærer og litt sjokoladesaus...? *sulten*
Gjest aa Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Hørets veldig godt ut.... kan du ikke bare lage en mandelbunn, dele den i to (eller lage to, som er lettere) ha vaniljekrem i mellom, piske krem og ha i hakket pære....? Og pynte med halve hermetiske pærer og litt sjokoladesaus...? *sulten* Kan vel kanskje prøve å lage bunner av mandelflarn deig, den er utrolig god, sprø og søt. Må prøve meg fram, håper fortsatt noen har en oppskrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå