Gå til innhold

Angående yngre menn og eldre damer - hvor går grensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 19.11.2019 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Hvor mener du selv at grensa går for yngre kvinner og eldre menn, da? Det er på samme sted grensa bør gå, motsatt veg, eller? 

Hva sier familie, og barn, når en mann introduserer en ung jente som mannen kunne ha vært forelder til, som sin kjæreste?

Anonymkode: fe262...8dd

Det er så mange tråder her inne om tema, startes altid med negativt utgangspunkt. Bare les de eldre trådene. Har egentlig mistanke om at det er samme person som starter disse. For får jo ikke medhold noen gang, så da prøver vi på ny ?

Vet ikke, men enkelt sagt, lev i nuet, nyt dagen, med den du elsker uavhengig av alder, kjønn, rase , osv. Hva andre mener betyr ingenting, hva du selv mener betyr alt.

https://www.kk.no/showbiz/hun-var-16-han-var-46/71015005#_ga=2.25671229.1414627763.1574147100-1209085789.1573705257

Disse fikk 25 år sammen, mer en et normalt ekteskap har i snitt, mer en 50 % skilles, mens ratingen for ekteskap med stor aldersforskjell er rundt 20 % skilsmisser. SSB tall 2018.Altså vesentlig lavere. Mulig det kommer av at de har tatt beviste valg , de vet hva moralpolitiet vil utsette forholdet deres for, og vet de er sterke nok til å takle det også. Ekte kjærlighet tåler alt.

Til deg som irriterer deg over dette, begynn med deg selv, ditt forhold og legg fokusen der. Du skal ikke leve andres liv, Prøv å lev ditt eget!

Skrevet

Ryddet for avsporinger, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet
På 20.11.2019 den 23.10, Horten Market skrev:

Svaret på dette finner du enkelt ved å se på hvordan folk flest har innrettet seg: Mannen er i de fleste forhold noe eldre enn kvinnen. Slik er det i alle kulturer over hele verden, og slik har det vært til alle tider vi kjenner. Så grensa er passert allerede når kvinnen er jevngammel med mannen. Slike forhold finnes mest i den gryende pubertet, når kjønnene utforsker hverandre.

Forhold mellom eldre kvinner og unge menn promoteres av de politisk korrekte, de som tror de kan vedta hvordan verden skal være, men har liten aksept i det brede lag av folket. Og det vet dere, det er derfor temaet diskuteres titt og ofte her ...

Ja, for i ditt hode er det sikkert kulturmarxismens feil dette også ......    :fnise:

• Liker 2
Skrevet
På 20.11.2019 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev elsker/kjæreste.

Anonymkode: 71010...077

💁‍♀️

Anonymkode: e3041...c5f

Skrevet

Null stress for meg om folk lever i samliv med stor forskjell i alder, men jeg hadde ikke ønsket det selv. Hovedgrunnen for det er alderdommen. Jeg har et ønske om at min partner og jeg sammen skal få oppleve denne tiden, og for meg blir også 10 år i forskjell alt for mye. Når det er sagt, kan jeg dø i morgen og da hadde det ikke spilt noen rolle uansett 😄 

Anonymkode: 3c0b3...51e

Skrevet
På 20.11.2019 den 23.10, Horten Market skrev:

Svaret på dette finner du enkelt ved å se på hvordan folk flest har innrettet seg: Mannen er i de fleste forhold noe eldre enn kvinnen. Slik er det i alle kulturer over hele verden, og slik har det vært til alle tider vi kjenner. Så grensa er passert allerede når kvinnen er jevngammel med mannen. Slike forhold finnes mest i den gryende pubertet, når kjønnene utforsker hverandre.

Forhold mellom eldre kvinner og unge menn promoteres av de politisk korrekte, de som tror de kan vedta hvordan verden skal være, men har liten aksept i det brede lag av folket. Og det vet dere, det er derfor temaet diskuteres titt og ofte her ...

På 20.11.2019 den 23.58, Horten Market skrev:

Haha, du prøver desperat å endre virkeligheten. Dere kulturmarxister er uforbederlige, kan aldri befri dere fra ideen om at virkeligheten dannes i deres eget hode. Dette er så trist å lese, for denne ideen står i veien for din egen lykke.

Kulturmarxisme og politisk korrekthet. Blir du kåt av bruke disse ordene? For hvis jeg er snill og lar tvilen komme til gode så er det best for deg at det er sånn.

Anonymkode: 7935f...805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...