Gå til innhold

Angående yngre menn og eldre damer - hvor går grensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det ofte diskureres på KG om eldre kvinner som er sammen med yngre menn. Hvor går egentlig grensa? Flere her skriver at de selv nærmer seg 50 og har elskere i 20års alderen. Et familiemedlem av meg er slik, ble mor ung og har nå stadig kjærester/elskere som er på alder med barnet, evt 2-3 år eldre. 

Hva sier familie, eventuelt barna deres når dere introduserer en ung gutt som du kunne vært forelder for, som din kjæreste?

Anonymkode: 71010...077

Skrevet

Hvor mener du selv at grensa går for yngre kvinner og eldre menn, da? Det er på samme sted grensa bør gå, motsatt veg, eller? 

Hva sier familie, og barn, når en mann introduserer en ung jente som mannen kunne ha vært forelder til, som sin kjæreste?

Anonymkode: fe262...8dd

• Liker 10
Gjest Den tredje
Skrevet (endret)

Uhu, jeg har generelt likt personer som er eldre enn meg når jeg var yngre. Men det har noe med at jeg ikke er flink til å være en mellom ting mellom barnslig og voksen, jeg er enten eller. Det var mye greiere å være voksen med godt voksne mennesker.

Tja, de jeg kom best over ens når jeg var yngre var 10-30 år eldre enn meg. Nå som jeg har kommet opp i alder så ligger jeg nok der jeg skal. ;)

kona er jo strengt tatt mange år eldre enn meg. Men om det er en grense?!? Tja... 20år eldre kanskje i min unge alder...

Endret av Den tredje
Skrevet

Jeg er nå 50 selv. Det har alltid vært en åpen sak at eldre menn søker yngre kvinner. Jeg mener dette bør gå begge veier, og opplever at det er mer åpenhet for det i dag. Min søster var gift med en mann som er 7 år yngre enn seg. De hadde det kjempefint sammen. Når jeg snakker i fortid, er det fordi min søster er ikke her lengre. De hadde et fantastisk forhold. 

Jeg har også en kjempegod venninne. 50 år som meg. Skilt, har godt forhold til eksen, og ble sjekket opp av en mann sist venninneflokken var på byen. Det viser seg at han er 38, og helt oppslukt i min venninne. Hun er fantastisk pen (i mine øyne). Kreativ og har funnet sin plass her i livet. Må innrømme at jeg pushet litt på. Han ville ha kontakt, hun tenkte på alderen. Jeg sa at det var det siste hun skulle tenke på. De har det godt sammen. De er sammen nå. Hva har alder med det å gjøre?

• Liker 4
Skrevet

Egen alder delt på to pluss syv, for alle kjønn.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at hver og en må finne ut av det selv. Min mann er 11 år yngre, og det er ikke alderen hans jeg er sammen med, men det jeg føler da vi er sammen. Latteren vår da vi spiller spill med ungene, lager middag, danser, går tur eller ser film/nyheter.

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det ofte diskureres på KG om eldre kvinner som er sammen med yngre menn. Hvor går egentlig grensa? Flere her skriver at de selv nærmer seg 50 og har elskere i 20års alderen. Et familiemedlem av meg er slik, ble mor ung og har nå stadig kjærester/elskere som er på alder med barnet, evt 2-3 år eldre. 

Hva sier familie, eventuelt barna deres når dere introduserer en ung gutt som du kunne vært forelder for, som din kjæreste?

Vel, folk som driver og introduserer elskeren til familie og venner er søppel uansett hvor gamle de er, eller hvor ung elskeren/elskerinnen er. 

Skrevet
13 timer siden, venus24 skrev:

Egen alder delt på to pluss syv, for alle kjønn.

Gammeldags vissvass og pissprat, utgått på dato ages ago   🙄

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, O.G. skrev:

Vel, folk som driver og introduserer elskeren til familie og venner er søppel uansett hvor gamle de er, eller hvor ung elskeren/elskerinnen er. 

Du prater ofte mye tull, men her er jeg helt enig med deg.

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig går det andre veien også (eldre mann/ung kvinne). Men i det siste er "eldre kvinne, veldig ung mann" temaet virkelig blitt populært her inne. Damer som har sex med menn de kunne vært moren til blir hyllet av andre kg-brukere, skryter av at ungguttene på 25 står i kø, når de selv er 45, men hvis det er snakk om eldre menn og yngre damer er det ikke akseptabelt.

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, O.G. skrev:

Jeg skrev elsker/kjæreste.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev elsker/kjæreste.

Men elskeren bør jo forbli elsker og så kan kjæresten være noe helt annen.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig går det andre veien også (eldre mann/ung kvinne). Men i det siste er "eldre kvinne, veldig ung mann" temaet virkelig blitt populært her inne. Damer som har sex med menn de kunne vært moren til blir hyllet av andre kg-brukere, skryter av at ungguttene på 25 står i kø, når de selv er 45, men hvis det er snakk om eldre menn og yngre damer er det ikke akseptabelt.

Hehehe...Hvis det er mann 45 og dame 25 så blir de sure..:fnise:

Anonymkode: 41a5c...1c0

Skrevet (endret)

Svaret på dette finner du enkelt ved å se på hvordan folk flest har innrettet seg: Mannen er i de fleste forhold noe eldre enn kvinnen. Slik er det i alle kulturer over hele verden, og slik har det vært til alle tider vi kjenner. Så grensa er passert allerede når kvinnen er jevngammel med mannen. Slike forhold finnes mest i den gryende pubertet, når kjønnene utforsker hverandre.

Forhold mellom eldre kvinner og unge menn promoteres av de politisk korrekte, de som tror de kan vedta hvordan verden skal være, men har liten aksept i det brede lag av folket. Og det vet dere, det er derfor temaet diskuteres titt og ofte her ...

Endret av Horten Market
Skrevet

Så lenge begge er voksne og passelig oppegående spiller det vel ingen rolle hvor stor aldersforskjellen er. Problemet oppstår når en voksen mann eller kvinne går etter tenåringer eller gutter/jenter som såvidt har kommet i tjueåra. 

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Temaet diskuteres vel hyppisgt av menn.

Anonymkode: fe262...8dd

Haha, du prøver desperat å endre virkeligheten. Dere kulturmarxister er uforbederlige, kan aldri befri dere fra ideen om at virkeligheten dannes i deres eget hode. Dette er så trist å lese, for denne ideen står i veien for din egen lykke.

Skrevet
14 timer siden, Horten Market skrev:

Svaret på dette finner du enkelt ved å se på hvordan folk flest har innrettet seg: Mannen er i de fleste forhold noe eldre enn kvinnen. Slik er det i alle kulturer over hele verden, og slik har det vært til alle tider vi kjenner. Så grensa er passert allerede når kvinnen er jevngammel med mannen. Slike forhold finnes mest i den gryende pubertet, når kjønnene utforsker hverandre.

Forhold mellom eldre kvinner og unge menn promoteres av de politisk korrekte, de som tror de kan vedta hvordan verden skal være, men har liten aksept i det brede lag av folket. Og det vet dere, det er derfor temaet diskuteres titt og ofte her ...

I min familie stemmer ikke dette. Begge mine bestemødre var eldre enn sine menn. Nesten alle mine kvinnelige slektinger har en god del yngre menn. Min mann er også mye yngre enn meg.
Årsaken til at menn har yngre damer (her og der, og sett fra et tradisjonelt synspunkt) er jo at det er menn som har fått bestemme siden de har makten og har tjent pengene. Det er jo unge mennesker som generelt sett er de mest attraktive, selvsagt vil vi ha unge mennesker som partnere hvis vi kan. Det vil si, vi vil ha en så attraktiv partner som mulig.
I dag tjener kvinner sine egne penger og mange har høyere inntekt enn menn. Fortsatt kan vi riktignok se at menn i det store og det hele får høyere lønn enn kvinner, men vi tar nå innpå dere, sakte men sikkert! ;)
Og når du ser på de fremgangsrike kjendiskvinnene rundt om i verden, så har faktisk de aller fleste unge, hotte menn ved sin side. Som kjærester og ektemenn. Denne trenden har nok kommet for å ikke bare bli, men også øke.

Du driver og prater om "de brede lag av folket", men du motsier jo hele tiden "det brede lag av KG". For her er det flere damer med mye yngre kjærester. Og flere som sier at de er mest tiltrukket av yngre menn. Jeg håper denne sannheten får etablert seg litt mer, grunnen til at den ikke gjør det - OG grunnen til at det fortsatt diskuteres på KG - er jo at veldig mange mannfolk fortsatt hardnakket påstår at det er en styggedom at damer finner seg yngre menn. Som om det skulle være så unaturlig, liksom. Det er ikke det. Vi er mennesker som faller for hverandre. Uansett hvor gamle vi er.

Anonymkode: 581fc...0dc

• Liker 5
Skrevet
13 timer siden, Horten Market skrev:

Haha, du prøver desperat å endre virkeligheten. Dere kulturmarxister er uforbederlige, kan aldri befri dere fra ideen om at virkeligheten dannes i deres eget hode. Dette er så trist å lese, for denne ideen står i veien for din egen lykke.

HAHAHAHAHA.

NIX. For lykken, skjønner du, det er en ung og deilig mann.

• Liker 3
Skrevet

Det finnes ingen grenser. Slutt med det tullet der!

Anonymkode: 2321e...069

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I min familie stemmer ikke dette. Begge mine bestemødre var eldre enn sine menn. Nesten alle mine kvinnelige slektinger har en god del yngre menn. Min mann er også mye yngre enn meg.
Årsaken til at menn har yngre damer (her og der, og sett fra et tradisjonelt synspunkt) er jo at det er menn som har fått bestemme siden de har makten og har tjent pengene. Det er jo unge mennesker som generelt sett er de mest attraktive, selvsagt vil vi ha unge mennesker som partnere hvis vi kan. Det vil si, vi vil ha en så attraktiv partner som mulig.
I dag tjener kvinner sine egne penger og mange har høyere inntekt enn menn. Fortsatt kan vi riktignok se at menn i det store og det hele får høyere lønn enn kvinner, men vi tar nå innpå dere, sakte men sikkert! ;)
Og når du ser på de fremgangsrike kjendiskvinnene rundt om i verden, så har faktisk de aller fleste unge, hotte menn ved sin side. Som kjærester og ektemenn. Denne trenden har nok kommet for å ikke bare bli, men også øke.

Du driver og prater om "de brede lag av folket", men du motsier jo hele tiden "det brede lag av KG". For her er det flere damer med mye yngre kjærester. Og flere som sier at de er mest tiltrukket av yngre menn. Jeg håper denne sannheten får etablert seg litt mer, grunnen til at den ikke gjør det - OG grunnen til at det fortsatt diskuteres på KG - er jo at veldig mange mannfolk fortsatt hardnakket påstår at det er en styggedom at damer finner seg yngre menn. Som om det skulle være så unaturlig, liksom. Det er ikke det. Vi er mennesker som faller for hverandre. Uansett hvor gamle vi er.

Jeg ser du hele tiden bruker setningen MYE yngre menn. Hva slags aldersforskjell er det snakk om? Uvanlig stor aldersforskjell er ikke kommet for å bli, uansett om mann eller kvinne er eldst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...