Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest TiaMaria25
Skrevet

Noen som har erfaringer med disse? Jeg har fått de anbefalt av optiker, men bestiller linser over nett, og får derfor ikke prøvd de før kjøp. Har tidligere brukt vanlige Dailies, de likte jeg godt.

Skrevet

Kan du ikke spørre optikeren din om du kan få noen som du kan teste? Ofte får man det gratis.

Gjest Virvel
Skrevet

Hos Brilleland får du i hvert fall prøve dem gratis. Jeg har for øvrig de linsene selv, og du sparer så vidt jeg vet ikke et øre på å kjøpe dem over nett - de koster akkurat det samme overalt. Det er nemlig den eneste typen endagslinser for skjeve hornhinner, så det blir null konkurranse... :roll: De er svinedyre, men jeg er godt fornøyd med dem.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg liker ikke dagslinsene lenger, de gir rett og slett ikke nok luft til øyet. Jeg har blitt helt frelst på døgnlinsene.

Skrevet

Døgnlinser,når får øynene nok oksygen da.

Skrevet
Jeg liker ikke dagslinsene lenger' date=' de gir rett og slett ikke nok luft til øyet. Jeg har blitt helt frelst på døgnlinsene.[/quote']

Er det de du sover med?

Gjest sexysadie
Skrevet

Ja, de er steike gode!

Med dagslinsene blir jeg tørre på øynene utiover ettermiddagen, men døgnlinsene er geniale, øyet er akkurat som det skal være. :-)

Skrevet

Ja, de er steike gode!

Med dagslinsene blir jeg tørre på øynene utiover ettermiddagen, men døgnlinsene er geniale, øyet er akkurat som det skal være. :-)

Er helt enig med deg. Daglinsene er ikke gode, mens døgnlinsene umerkbare (bra ord...)

Gjest siri piri
Skrevet

Hvilket merke bruker dere på døgnlinser?

Gjest en liten hvit and
Skrevet

Ja, de er steike gode!

Hva med irritasjon på øyet? Noe rødhet? Kommer til å stoppe med O2 linsene selv om "alle" spør etter dem nå. Ser jo ut som jeg har vært på fylla i to uker på slutten av dagen.

Gjest gjest1
Skrevet

Døgnlinser=nytt liv! Jeg har -8, så det er en befrielse å ha øyne døgnet rundt! Og ingen tørrhet og rødhet. De er laget i et helt annet materiale enn f.ex daglinser.

Merket jeg bruker er Bausch&Lomb PUREVISION.

Gjest en liten hvit and
Skrevet
Døgnlinser=nytt liv! Jeg har -8, så det er en befrielse å ha øyne døgnet rundt! Og ingen tørrhet og rødhet. De er laget i et helt annet materiale enn f.ex daglinser.

Merket jeg bruker er Bausch&Lomb PUREVISION.

Ca. pris?

Gjest no-no
Skrevet

Noen som har glemt hva spørsmålet i tråden var? Lag en egen tråd om døgnlinser da vel.

Det finnes ikke toriske døgnlinser, så det hjelper ikke trådstarter at dere diskuterer det.

Gjest sexysadie
Skrevet

Ca. pris?

Kommer sterkt an på hvor du handler dem, jeg betalt 500 kr pakken for 6 mnd. PUREVISION er sinnsykt gode forresten.

Skrevet
Kommer sterkt an på hvor du handler dem' date=' jeg betalt 500 kr pakken for 6 mnd. PUREVISION er sinnsykt gode forresten.[/quote']

Hvor handler du?

Jeg har brukt lenses4net.com, men du betaler mindre.

Gjest en liten hvit and
Skrevet

Noen som har erfaring med å handle linser på nett utenfor Norge?

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvor handler du?

Jeg har brukt lenses4net.com, men du betaler mindre.

www.nordiclenses.com

Skrevet
www.nordiclenses.com

De har jeg ikke brukt før. Ser ut til å være ca. 200 kr billigere enn Lensway på linsene mine per halvår. Ser ut som de sender fra Norge også, slik at ikke det kommer noen andre utgifter enn 50 kr i frakt.. Kan du bekrefte dette SexySadie? Er du fornøyd med de? (Levering, service osv?.) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...