Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er til behandling der nå? 

Hvordan var det med dere, hvordan dose fikk dere som naturlig får mange egg?

jeg ble satt på altfor lav dose og skal på siste ul i morgen for å høre om forsøket blir avbrutt eller om det blir uttak:( gruer meg og føler at de skulle gjort mer undersøkelse først før de ga meg den lave dosen :(( 

Anonymkode: ccdb9...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er til behandling der nå, vårt første forsøk. 
Står på 140 IU menopur, og skal på ultralyd til mandag for å sjekke ståa. 
Hvordan er dosen/medisinene du har fått i denne runden da? 
Hos oss er det mannlig faktor, i tillegg til trang passasje etter keisersnittarr som er årsaken til IVF for oss. 

Lykke til på UL i morgen, håper det blir uttak 🤞🏼

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg skal dit i januar. Første gang. Hørte de var flinke der, så håper det stemmer 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
På 20.11.2019 den 3.05, sekundærinfertil skrev:

Vi er til behandling der nå, vårt første forsøk. 
Står på 140 IU menopur, og skal på ultralyd til mandag for å sjekke ståa. 
Hvordan er dosen/medisinene du har fått i denne runden da? 
Hos oss er det mannlig faktor, i tillegg til trang passasje etter keisersnittarr som er årsaken til IVF for oss. 

Lykke til på UL i morgen, håper det blir uttak 🤞🏼

Hei. Vi går også der og her er det kjæresten min problemet ligger hos:( vil du fortelle hvilket faktor det er hos mannen din? Gruer meg til neste time. Her er det dårlig spermprøver som viser 0

Anonymkode: fe715...4c2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi går også der og her er det kjæresten min problemet ligger hos:( vil du fortelle hvilket faktor det er hos mannen din? Gruer meg til neste time. Her er det dårlig spermprøver som viser 0

Hos min mann er det nedsatt kvalitet, altså et flertall av sædceller som er litt trege eller av unormalt utseendet. Akkurat prosentandel av normale/unormale husker jeg ikke.

Skrevet

Hei! Finnes det noen måte å «se» at meldingene som blir sendt i Crypho har blitt lest? Synes ofte det tar lang tid før svar, og synes det hadde vært fint om det i alle fall var en måte å se at de var blitt lest på?

Anonymkode: 0f8a6...678

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Finnes det noen måte å «se» at meldingene som blir sendt i Crypho har blitt lest? Synes ofte det tar lang tid før svar, og synes det hadde vært fint om det i alle fall var en måte å se at de var blitt lest på?

Det står under meldingen din i liten grå tekst hvis de har sett meldingen din. Kan være du må trykke på meldingen du sendte for å få det opp. 

Skrevet
1 time siden, sekundærinfertil skrev:

Det står under meldingen din i liten grå tekst hvis de har sett meldingen din. Kan være du må trykke på meldingen du sendte for å få det opp. 

Takk for svar! 😊

Skrevet

Dere som tilhører Fertilitetsavdelingen i Porsgrunn, er dere fornøyde med klinikken?

Skrevet
22 minutter siden, 2020ihope skrev:

Ja jeg er det så langt :) 

Hvor lenge har du vært der og hva gjør at du er fornøyd? Har du vært hos andre klinikker også, eller kun Porsgrunn?

Skrevet
13 timer siden, sekundærinfertil skrev:

Hos min mann er det nedsatt kvalitet, altså et flertall av sædceller som er litt trege eller av unormalt utseendet. Akkurat prosentandel av normale/unormale husker jeg ikke.

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Br mennene sjekke D-vitaminnivå hos fastlege! Her var også sædprøvene nedi 0 i starten, men da han fikk påvist svært lavt D-vitaminnivå og fikk stor dose på resept ble prøvene plutselig bedre og bedre. På forrige forsøk var IVF-legen ganske overrasket og sa at prøven var nesten normal. Baby ble det også av det 😀😀😀

Anonymkode: 6b22b...b28

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du vært der og hva gjør at du er fornøyd? Har du vært hos andre klinikker også, eller kun Porsgrunn?

Har vært der til utredning, skal inn igjen i februar for neste steg. De er veldig imøtekommende og koselig. Blir tatt godt imot. Her er det kjæresten min problemet ligger i. Så håper at 2020 vil gi oss barn 🙌🏼☺️

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Br mennene sjekke D-vitaminnivå hos fastlege! Her var også sædprøvene nedi 0 i starten, men da han fikk påvist svært lavt D-vitaminnivå og fikk stor dose på resept ble prøvene plutselig bedre og bedre. På forrige forsøk var IVF-legen ganske overrasket og sa at prøven var nesten normal. Baby ble det også av det 😀😀😀

Anonymkode: 6b22b...b28

Gikk dem inn og henta ut av testiklene hans da? Siden prøven var nedi på 0? Eller hvordan gikk dere igjennom? Neste steg hos oss er og se om mannen har noe i testiklene sine siden prøvene viser 0. Men skal helt klart sjekke d vitaminet hos han 🙌🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...