Gå til innhold

Har hunden din noen favoritter når det gjelder musikk og tv-serier😀.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser hunden på tv-serier sammen med deg?

En hund jeg kjenner så på Jurassic park med meg sent på kvelden. Hun ble litt redd tror jeg😁

Anonymkode: 58177...bb8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men katta må få med seg Kveldsnytt

• Liker 3
Skrevet

Farmen. 

Og 101 Dalmatinere. Har aldri sett han så oppslukt i tven ever som da. Lå helt i ro og snudde sideveis på hodet i 1,5 time. Jeg fikk nesten ikke kontakt med han 😅 Når hundene løp samlet på slutten (etter å ha rømt) så reiste han seg å logret noe voldsomt. Så ut som om han forstod alt 😁

Skrevet

Hunden min er totalt TV slave og ser på alt😂 når han var valp ble han super fascinert av opera

• Liker 3
Skrevet

Hunden min liker forresten å ligge å høre på at jeg selv spiller musikk. Da oppsøker han meg og ligger bare å ser på meg, som verdens beste publikum... 😁

Musikk (radio) gjør han avslappet, og det bruker jeg å sette på til han når han er redd.

Bortsett fra soft rock som jeg liker, da stikker han av 😬 Så derfor må jeg ta hensyn til dette med å høre på slik musikk gjennom øreplugger 😉

Skrevet

Hunden min blir helt vill av introen til farmen.

Anonymkode: c58a1...179

• Liker 2
Skrevet

Når det er andre hunder på skjermen, da er hun veldig med. Og dyreprogram generelt. 

Anonymkode: 663a2...665

• Liker 2
Skrevet

Nyhetskanalen ser familiekatten på.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha...morsomt.   Da jeg var ung og bodde hjemme...hver gang jeg satte på en countryplate dundret hunden ned trappa og la seg i senga mi.   Hver gang...   😀

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hunden vi hadde hjemme da jeg var liten, likte veldig godt å se på Barne-tv Labbetuss, sammen med meg, 😁

Skrevet

Jeg har en som elsker Oggy og Kakkerlakkene 😂

Anonymkode: dc91a...2ba

• Liker 1
Skrevet

Ikke hund da, men katt. Katten elsker skisport og værmeldingen. Da hopper hun opp og stiller seg tett inn til tv'en. Og vil "ta på" skiløperne og på hånden til meteorologen. Har massevis av bilder og videosnutter av dette! 

Anonymkode: 8c75a...10b

• Liker 2
Skrevet

Den ene av mine blir svært engasjert av å høre på Nickleback. Kun Nickleback!

• Liker 1
Skrevet

Da vi skulle trene den nå seks år gamle hunden vår til å være alene hjemme som valp, pleide vi i starten å ha på tven sånn at han kunne ha litt lyd rundt seg. Han var ganske stressa for alenetrening, men vi tok det det sakte, og hadde på dette tidspunktet kommet opp i et par timer. Da vi kom hjem syns vi han var litt mer stressa enn vanlig.

På tven var det sluttscenene på fimen Beethoven, med St.Bernard-hunden og en haug andre hunder, masse valper som føyk rundt og bjeffing og greier. :fnise: Ikke rart han var stressa som hadde tilbrakt alenetida med masse hunder!

Anonymkode: e421e...db2

Skrevet

Katten min elsker tangomusikk og pingviner på TV.🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...