Gjest Spørrende mamma Skrevet 27. mai 2005 #1 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei! Har en jente som er en mnd gammel. Er så spent på når jeg skal få se det første smilet. Hvor gammel var barnet deres når det smilte ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 27. mai 2005 #2 Del Skrevet 27. mai 2005 7 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannah2 Skrevet 27. mai 2005 #3 Del Skrevet 27. mai 2005 3,5 uker. Og det var ikke "magerykking" men skikkelig smil og respons En herlig og god følelse, gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 28. mai 2005 #4 Del Skrevet 28. mai 2005 En uke ca.. Og nå er han nesten tre uker, og ler med åpen munn, dog uten lyd. Han er så søt att jeg nesten dør når han gjør det........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymzslerøitseuilcc Skrevet 28. mai 2005 #5 Del Skrevet 28. mai 2005 PÅ ultralyden. Så det på bildet. Ble så glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2005 #6 Del Skrevet 28. mai 2005 En av de smilte med en gang, og den andre tok det ett par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malie Skrevet 30. mai 2005 #7 Del Skrevet 30. mai 2005 Måtte sjekke hva eg hadde skrevet opp, han er snart 9 år, så det er så lenge siden at eg ikke husker.... Men han var 3 uker gammel da vi fikk det første smilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 30. mai 2005 #8 Del Skrevet 30. mai 2005 Hun var ca 3 uker. Smil masse til babyen, så smiler babyen fortere tilbake. Det kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanja Skrevet 30. mai 2005 #9 Del Skrevet 30. mai 2005 Gutten min var akkurat en mnd, han lå på armen min og så på meg lenge, så kom det et stort smil..det glemmer jeg aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 30. mai 2005 #10 Del Skrevet 30. mai 2005 Det var mens hun fortsatt lå på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 31. mai 2005 #11 Del Skrevet 31. mai 2005 Ca. 5 uker gammel.. og det første smilet var ikke til meg engang he he.. men nå har jeg fått mange!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 1. juni 2005 #12 Del Skrevet 1. juni 2005 Det var seint! 7-8 uker. Før det var det bare sånn sovesmiling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå