AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #61 Skrevet 20. november 2019 Har noen venner som er vokst opp i hus med bad til hvert rom. 20 år etter oppussingen var det noe helt på hvert eneste bad, men de orket ikke gjøre noe med det. De hadde helt fint råd. Poenget er at mange bad betyr ekstremt mye mer vedlikehold. Jeg ville heller hatt to gode bad og et gjestetoalett. Og selvfølgelig et godt planlagt vsskerom. Er mye på helgebesøk hos egen familie, men helt ærlig så foretrekker jeg å dusje hjemme hos meg selv. Dusjer før jeg drar og når jeg kommer hjem. Og der har vi faktisk et eget bad som ellers bare står ubrukt. Anonymkode: c5377...3aa 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #62 Skrevet 20. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: ?? Spørs hvor mye italienske fliser, Selvrensende boblebad, takdusj, spotter og gullkraner du skal ha så klart 😂 Spøk til side - foreldrebad er nok dyrere enn dette, mens et bade til barnerom på 3 kvm nok ikke koster så mye? 200000 er vel en ganske vanlig pris påregne i snitt. Anonymkode: a9d1b...3d1 Faktisk spiller ikke størrelsen så stor rolle for prisen. Det er den samme prosessen uansett om badet er 3 eller 5 kvadrat. Like mange lag med membran, tar like lang tid å tørke. Fordelerskap og like mange uttak til varmt og kaldt. Snittpris på 200K for renovering er nok litt lavt. Men er billigere å bygge nytt, da man slipper rivningsarbeid og meisling av gulv osv. Anonymkode: 7d729...cbe
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #63 Skrevet 21. november 2019 Jeg ville aldri gjort det. Dyrt, og tar latterlig mye plass man kunne brukt til andre ting. Jeg ville aldri kjøpt et sånt hus, så tenk på at det kanskje skal selges en dag. Vi er to voksne og to barn, og vi har folk på overnatting en gang iblant. Vi har to fulle bad og en gjestedo, og det holder i massevis. Det har aldri noen sinne vært køproblem. Anonymkode: 9cf38...be2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå