AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Hvordan skal jeg da oppgi kildene? Jeg kommer til å mest sannsynlig bruke kunnskapen jeg har lært fra pensum etc. Men kommer ikke til å huske bok,side etc. Noen erfaringer her? Anonymkode: 9430c...98f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Hør med emneansvarlig? Vi trenger ikke oppgi kilder på skriftlig eksamen uten hjelpemidler. Anonymkode: 5f228...ff0
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 Under sånne eksamener skal du skrive etter hukommelsen, så ikke tenk på det Anonymkode: 54b50...481 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg da oppgi kildene? Jeg kommer til å mest sannsynlig bruke kunnskapen jeg har lært fra pensum etc. Men kommer ikke til å huske bok,side etc. Noen erfaringer her? Anonymkode: 9430c...98f på vanlig skoleeksamen gjelder ikke dette med kilder. men det er positivt om du husker at: olavsen skriver blant annet at blablabla, mens eriksen fremhever betydningen av blabla. (men husk at det ikke er nødvendig! kun en bonus) Anonymkode: cf17c...d85 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 Har aldri skrevet kilder på skoleeksamen. Fikk en gang beskjed av foreleser om å oppgi kilder på eksamen, men det hun mente var navnet på teoretikere og lignende hvis vi navnet deres teori, ikke at vi skulle skive ned forfatter-årstall-bok-by-forlag. Anonymkode: da6ec...bd8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #6 Skrevet 22. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri skrevet kilder på skoleeksamen. Fikk en gang beskjed av foreleser om å oppgi kilder på eksamen, men det hun mente var navnet på teoretikere og lignende hvis vi brukte deres teori, ikke at vi skulle skive ned forfatter-årstall-bok-by-forlag. Anonymkode: da6ec...bd8 Måtte endre der jeg klarte å skrive navnet i stedet for brukte 😅 Anonymkode: da6ec...bd8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #7 Skrevet 22. november 2019 Man skal jo ikke henvise på slike eksamener. Du fortjener jo nesten stryk allerede. Anonymkode: 16227...bae
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #8 Skrevet 22. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man skal jo ikke henvise på slike eksamener. Du fortjener jo nesten stryk allerede. Anonymkode: 16227...bae Ikke glem at alle kyr har vært kalv en gang. Anonymkode: 37750...0a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå