AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Hei Jeg skal på et intervju hos Manpower i morgen, til en stilling i bank. Jeg fikk beskjed om å ta med verifiserte vitnemål. Kommer de til å legge stor vekt på karakterer? Noen med erfaring rundt dette? Jeg har mye arbeidserfaring. Anonymkode: 6df48...b68
Gjest Fjeud Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 13 minutter siden, Anim92 skrev: Arbeidserfaring trumfer det meste:) Kommer helt ann på jobb og yrke.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 2 minutter siden, Fjeud skrev: Kommer helt ann på jobb og yrke. Det er til en bankvert stilling Anonymkode: 6df48...b68
Anim92 Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 3 timer siden, Fjeud skrev: Kommer helt ann på jobb og yrke. Ja, det kan stemme men da snakker vi om feks jobber med strengt lovverk eller leger/sykepleiere etc. Veldig mange jobber (ikke minst de aller fleste manpower formidler) vektlegger arbeidsinnsats høyt.
Gjest Fjeud Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 21 minutter siden, Anim92 skrev: Ja, det kan stemme men da snakker vi om feks jobber med strengt lovverk eller leger/sykepleiere etc. Veldig mange jobber (ikke minst de aller fleste manpower formidler) vektlegger arbeidsinnsats høyt. Ingen ser på leger sine karakterer i Norge. De yrkene de er strenge på karakterer i er det fordi de kan velge mellom flere, og karakterer er en bedre prediktor på jobbprestasjon enn erfaring.
Anim92 Skrevet 19. november 2019 #7 Skrevet 19. november 2019 3 timer siden, Fjeud skrev: Ingen ser på leger sine karakterer i Norge. De yrkene de er strenge på karakterer i er det fordi de kan velge mellom flere, og karakterer er en bedre prediktor på jobbprestasjon enn erfaring. Greit greit greit😂
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #8 Skrevet 19. november 2019 Har vært med i en del ansettelsesprosesser og der ble det aldre lagt vekt på karakterer. Det gikk på om det var bestått og helheten ellers. Anonymkode: f2a2e...87e
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #9 Skrevet 19. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært med i en del ansettelsesprosesser og der ble det aldre lagt vekt på karakterer. Det gikk på om det var bestått og helheten ellers. Anonymkode: f2a2e...87e Jeg er jo selvsagt litt flau over resultatene, men jeg har jobbet alt for mye ved siden av 🙈 og har en plan om å prøve å forbedre karakterene. Anonymkode: 6df48...b68
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #10 Skrevet 19. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jo selvsagt litt flau over resultatene, men jeg har jobbet alt for mye ved siden av 🙈 og har en plan om å prøve å forbedre karakterene. Anonymkode: 6df48...b68 Tror ikke du skal være redd for det. Har aldri opplevd at man har hengt seg opp i det. Bestått betyr jo at utdanningen din er godkjent og når du først kommer på intervju så er stort sett kjemi/personlig egnethet viktigst så lenge det formelle er i orden. Er i såfall i veldig spesielle stillinger at de krever at du viser bra karakterer. Anonymkode: f2a2e...87e
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #11 Skrevet 19. november 2019 Ser aldri på karakterene. Er fravær, orden og forstyrrelse som blir vektlagt Anonymkode: 83bd5...4e8
godfisk Skrevet 19. november 2019 #12 Skrevet 19. november 2019 Om de tar seg tid til å prate med deg, og du har bestått utdanningen som kvalifiserer deg for jobben, så teller intervjuet mye mer enn papirene du har med deg.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #13 Skrevet 19. november 2019 4 minutter siden, godfisk skrev: Om de tar seg tid til å prate med deg, og du har bestått utdanningen som kvalifiserer deg for jobben, så teller intervjuet mye mer enn papirene du har med deg. Får håpe på det 😊 Anonymkode: 6df48...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå