AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #21 Skrevet 19. november 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg fikk ikke sove i går og ble sittende å glo på et program som handler om folk som har møttes gjennom denne nettsiden og så gifter seg, dere kan jo tenke dere hvordan det går. Så jeg sjekket den ut og måtte nesten le litt av hvor godt de selger seg, så finner man ut hva de faktisk sitter inne for. Er helt enig i det du sier, er en helt annen kultur der borte, og jeg er ikke interessert i å gi noen av de mitt navn og adresse. Anonymkode: 27a31...a70+ Er nok samme program jeg har sett. Der to kvinner b.la dater samme mann?? 🙄 Og hun unge som er hodestups forelsket i han tannløse som hun har brevvekslet med? og han stakkars mannen som dater hun som har sittet inne for svindel, der alle skjønner hun bare er med ham for å utnytte ham. Den serien er bare trist, men jeg greier ikke slutte å se.. Anonymkode: 8b9eb...12e 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #22 Skrevet 19. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måtte se litt på siden nå, finner blant annet en som sitter inne for å ha drept foreldrene sine, søsteren sin og svigerbroren sin. Han beskriver seg selv som en hyggelig, godhjertet mann😧 Jeg hadde aldri villet gi en slik person navnet mitt og adressen min, jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det. Anonymkode: 26d14...954 Flere av disse på siden sitter ikke inne på livstid eller? For hva om man brevveksler men en som viser seg å være den stalkeren og plutselig møter opp i norge på døren din 😂 Anonymkode: 8b9eb...12e 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #23 Skrevet 19. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner noen som brevvekslet med en seriemorder i USA. Anonymkode: b2dcc...305 nysgjerrig på hvordan det gikk. Anonymkode: 8b9eb...12e 1
Minlillesky Skrevet 19. november 2019 #24 Skrevet 19. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere av disse på siden sitter ikke inne på livstid eller? For hva om man brevveksler men en som viser seg å være den stalkeren og plutselig møter opp i norge på døren din 😂 Anonymkode: 8b9eb...12e Det er en risiko å ta det, hvis man brevveksler med dem. Haha.. Uff.. Men det kan jo skje. Så tenk dere om mange ganger før dere velger å brevveksle 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #25 Skrevet 19. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere av disse på siden sitter ikke inne på livstid eller? For hva om man brevveksler men en som viser seg å være den stalkeren og plutselig møter opp i norge på døren din 😂 Anonymkode: 8b9eb...12e Da bør man vel for sikkerhetsskyld velge noen med life sentence without parole. Anonymkode: b5938...10c 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #27 Skrevet 19. november 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måtte se litt på siden nå, finner blant annet en som sitter inne for å ha drept foreldrene sine, søsteren sin og svigerbroren sin. Han beskriver seg selv som en hyggelig, godhjertet mann😧 Jeg hadde aldri villet gi en slik person navnet mitt og adressen min, jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det. Anonymkode: 26d14...954 Fy faen, han har jeg ikke sett på enda, skummelt å en gang tenke på at han skulle visst fornavnet mitt bare! Anonymkode: 27a31...a70
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #28 Skrevet 19. november 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok samme program jeg har sett. Der to kvinner b.la dater samme mann?? 🙄 Og hun unge som er hodestups forelsket i han tannløse som hun har brevvekslet med? og han stakkars mannen som dater hun som har sittet inne for svindel, der alle skjønner hun bare er med ham for å utnytte ham. Den serien er bare trist, men jeg greier ikke slutte å se.. Anonymkode: 8b9eb...12e Stemmer det, Love after lockup eller fengslende kjærlighet på norsk, steike for noe styr, helt tragisk alt sammen. Anonymkode: 27a31...a70
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #29 Skrevet 19. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Da bør man vel for sikkerhetsskyld velge noen med life sentence without parole. Anonymkode: b5938...10c Det er alltid en mulighet for benåding, av presidenten. Så du er aldri helt sikker. Anonymkode: b1c46...25f 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #30 Skrevet 19. november 2019 16 minutter siden, Wera1 skrev: Hvor ser dere hva de sitter inne for? Trykk på verify information, delstaten de sitter i, og skriv inn navnet deres Anonymkode: 27a31...a70
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #31 Skrevet 19. november 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere av disse på siden sitter ikke inne på livstid eller? For hva om man brevveksler men en som viser seg å være den stalkeren og plutselig møter opp i norge på døren din 😂 Anonymkode: 8b9eb...12e Er flere av de som slipper ut i løpet av de neste par årene, svindlere og tyver, så det er alltids en mulighet for at de tar turen over om de finner deg interessant nok, hvilket jeg tenker ikke skal mye til i den situasjonen de er i 😅 Anonymkode: 27a31...a70 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #32 Skrevet 19. november 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du gjorde en tirsdag litt artigere. Nå kommer siden til å få plutselig mange klikk fra Norge. Anonymkode: b5938...10c Haha bare hyggelig 😀 Anonymkode: 27a31...a70
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #33 Skrevet 19. november 2019 Du har sett på Love after Lockup på TV? Anonymkode: 24e6f...1e9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #34 Skrevet 19. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sett på Love after Lockup på TV? Anonymkode: 24e6f...1e9 Yes haha, de referte til den siden flere ganger, så måtte jo kikke da, skjønner jo at de overdriver alle sine beste egenskaper når du sitter inne for å ha knerta hele slekta di... Anonymkode: 27a31...a70
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #35 Skrevet 19. november 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: nysgjerrig på hvordan det gikk. Anonymkode: 8b9eb...12e Hun brevveksler fortsatt tror jeg. Seriemorderen mente forøvrig han var uskyldig. Men etter hva jeg har lest om han er han ikke mye uskyldig nei.. Anonymkode: b2dcc...305 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #36 Skrevet 19. november 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun brevveksler fortsatt tror jeg. Seriemorderen mente forøvrig han var uskyldig. Men etter hva jeg har lest om han er han ikke mye uskyldig nei.. Anonymkode: b2dcc...305 Hva snakker de egentlig om..? Anonymkode: 27a31...a70
Era Vulgaris Skrevet 19. november 2019 #37 Skrevet 19. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid en mulighet for benåding, av presidenten. Så du er aldri helt sikker. Anonymkode: b1c46...25f Eller de kan bestille en hit man som kommer og knerter deg
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #38 Skrevet 20. november 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy faen, han har jeg ikke sett på enda, skummelt å en gang tenke på at han skulle visst fornavnet mitt bare! Anonymkode: 27a31...a70 Ja, jeg vet! Hadde aldri tatt sjansen på å snakke med en sånn person! Hadde nok aldri fått sove igjen 😆 Anonymkode: 26d14...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå