AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Har noen av dere noen gang gjort det? Ser på den siden og det er masse menn og damer som skriver om hvor rolige, trygge, gode og snille de er, og det er de sikkert, men saken er at de sitter i fengsel, ikke jail, men prison i USA og det er ikke fordi du stjal smågodt på den lokale butikken. Jrg likte han ene basert på bildene og interessene, da jeg sjekket ham opp i databasen ser jeg at han fikk en samlet straff for flere hendelser tyveri og heleri, så jeg kunne vel ikke latt ham være alene hjemme 😅 Ei søt jente som virker veldig grei var, blant annet, dømt for å svindle eldre mennesker ved å ta opp kredittkort og forbrukslån i deres navn, nice. Siden uttrykker spesifikt at det er ikke en datingside, men mer for å skrive med noen og holde en god dialog pr brev, det er sjelden de faktisk møtes til slutt pga lange avstander. Anonymkode: 27a31...a70
Million Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Det er noe jeg aldri kunne gjort. Nei. Det ligger rett og slett ikke for meg å skrive til og bruke masse tid på kriminelle. Beklager. 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 4 minutter siden, Million skrev: Det er noe jeg aldri kunne gjort. Nei. Det ligger rett og slett ikke for meg å skrive til og bruke masse tid på kriminelle. Beklager. Det er ikke noe å beklage, jeg ser den og er enig med deg. Anonymkode: 27a31...a70
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 Nei, jeg er ikke hybistrofil. Anonymkode: 3f245...3b7 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er ikke hybistrofil. Anonymkode: 3f245...3b7 Hva er det for en legning? Anonymkode: 27a31...a70
Drizzt Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 Selv om jeg forstår at de ønsker å ha noe fornuftig og hyggelig å gjøre, kunne jeg aldri vært med på det. Jeg vil ikke oppsøkes av kriminelle senere. Spesielt folk som sitter inne for alvorlige forbrytelser. Jeg har familie å tenke på. 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #7 Skrevet 19. november 2019 Akkurat nå, Drizzt skrev: Selv om jeg forstår at de ønsker å ha noe fornuftig og hyggelig å gjøre, kunne jeg aldri vært med på det. Jeg vil ikke oppsøkes av kriminelle senere. Spesielt folk som sitter inne for alvorlige forbrytelser. Jeg har familie å tenke på. Ja, det tenker jeg også på når jeg ser dette her, folk som ikke slipper ut på mange år enda pga vold, svindel, og det som verre er, ved flere anledninger, det er jo mennesker som ER sånn, de mener det er ok å holde på som de gjør, i større eller mindre skala. Det går jo ikke over når de kommer ut. Anonymkode: 27a31...a70
Drizzt Skrevet 19. november 2019 #8 Skrevet 19. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det tenker jeg også på når jeg ser dette her, folk som ikke slipper ut på mange år enda pga vold, svindel, og det som verre er, ved flere anledninger, det er jo mennesker som ER sånn, de mener det er ok å holde på som de gjør, i større eller mindre skala. Det går jo ikke over når de kommer ut. Anonymkode: 27a31...a70 Ja, det er jo de som sitter kanskje livstid eller er dømt til døden. Kanskje kommer de aldri ut. Den eneste måten jeg ser for meg at noen kan gjøre det trygt er helt anonymt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #9 Skrevet 19. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: rolige, trygge, gode og snille de er Selvfølgelig fremstiller de seg slik. Jeg ville ikke brukt tid og energi på dette. Meld deg heller inn i Røde kors. Der du kan hjelpe ensomme eldre. Eller få deg jobb i kriminalomsorgen, der du aktivt hjelper nordmenn som skal ut i frihet til å få seg jobb og komme tilbake til samfunnet. Amerikanske innsatte er ofte så ødelagt allerede, det er helt andre tilstander der. Når du sitter 10 år i fengsel med innsatte som har en helt annen voldskultur enn i Norge er sjansen for rehabilitering mye dårligere. Du kan sjekke hvor dårlig rehabiteringsprosenten er i usa fremfor norge.. Anonymkode: 8b9eb...12e 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #10 Skrevet 19. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig fremstiller de seg slik. Jeg ville ikke brukt tid og energi på dette. Meld deg heller inn i Røde kors. Der du kan hjelpe ensomme eldre. Eller få deg jobb i kriminalomsorgen, der du aktivt hjelper nordmenn som skal ut i frihet til å få seg jobb og komme tilbake til samfunnet. Amerikanske innsatte er ofte så ødelagt allerede, det er helt andre tilstander der. Når du sitter 10 år i fengsel med innsatte som har en helt annen voldskultur enn i Norge er sjansen for rehabilitering mye dårligere. Du kan sjekke hvor dårlig rehabiteringsprosenten er i usa fremfor norge.. Anonymkode: 8b9eb...12e Nei, jeg fikk ikke sove i går og ble sittende å glo på et program som handler om folk som har møttes gjennom denne nettsiden og så gifter seg, dere kan jo tenke dere hvordan det går. Så jeg sjekket den ut og måtte nesten le litt av hvor godt de selger seg, så finner man ut hva de faktisk sitter inne for. Er helt enig i det du sier, er en helt annen kultur der borte, og jeg er ikke interessert i å gi noen av de mitt navn og adresse. Anonymkode: 27a31...a70 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #11 Skrevet 19. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det for en legning? Anonymkode: 27a31...a70 “Hybristophilia” is a recognized psychiatric condition in which a person—usually a woman—experiences strong sexual desire for a man known for crimes that society considers repulsive. The “-philia” comes from a Greek word meaning “love for,” while “hybristo-“ is derived from Greek verb meaning “to commit an outrage against someone.” It is also known as “Bonnie & Clyde Syndrome.” https://thoughtcatalog.com/jim-goad/2018/06/prison-brides-hybristophilia-and-women-who-fall-in-love-with-really-bad-boys/ Anonymkode: 3f245...3b7 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #12 Skrevet 19. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: “Hybristophilia” is a recognized psychiatric condition in which a person—usually a woman—experiences strong sexual desire for a man known for crimes that society considers repulsive. The “-philia” comes from a Greek word meaning “love for,” while “hybristo-“ is derived from Greek verb meaning “to commit an outrage against someone.” It is also known as “Bonnie & Clyde Syndrome.” https://thoughtcatalog.com/jim-goad/2018/06/prison-brides-hybristophilia-and-women-who-fall-in-love-with-really-bad-boys/ Anonymkode: 3f245...3b7 Akkurat, nei det er ikke jeg heller, heldigvis. Anonymkode: 27a31...a70 1
Million Skrevet 19. november 2019 #13 Skrevet 19. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det for en legning? Anonymkode: 27a31...a70 "Hybristofili er en parafili som går ut på å være seksuelt tiltrukket av personer som har begått alvorlige forbrytelser eller soner lange fengselsstraffer." 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #14 Skrevet 19. november 2019 Takk for at du gjorde en tirsdag litt artigere. Nå kommer siden til å få plutselig mange klikk fra Norge. Anonymkode: b5938...10c 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #15 Skrevet 19. november 2019 Klikket inn på siden og det står at den ikke er sikker.. Vil ikke ha virus Anonymkode: 442f7...85b 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #16 Skrevet 19. november 2019 Måtte se litt på siden nå, finner blant annet en som sitter inne for å ha drept foreldrene sine, søsteren sin og svigerbroren sin. Han beskriver seg selv som en hyggelig, godhjertet mann😧 Jeg hadde aldri villet gi en slik person navnet mitt og adressen min, jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det. Anonymkode: 26d14...954 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #17 Skrevet 19. november 2019 Kjenner noen som brevvekslet med en seriemorder i USA. Anonymkode: b2dcc...305 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #19 Skrevet 19. november 2019 Hvordan sjekket du opp hva de var dømt for? Det er jo mange som sitter fengslet helt sykt lenge, men hadde nok syntes det var litt skummelt om de plutselig ble avhengig av kontakten og dukka opp på døra. Anonymkode: 11652...d50 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #20 Skrevet 19. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan sjekket du opp hva de var dømt for? Det er jo mange som sitter fengslet helt sykt lenge, men hadde nok syntes det var litt skummelt om de plutselig ble avhengig av kontakten og dukka opp på døra. Anonymkode: 11652...d50 Du trykker på "verify information", trykker på aktuelle delstat og taster inn informasjon. Anonymkode: b5938...10c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå