AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Jeg trener på treningssenter og er en godtegris. I dag spiste jeg godteri mens jeg satt og varmet opp og litt senere mens jeg tok beinpress. På vei til trening kjøpte jeg en stor pose smågodt som jeg skulle spise i kveld, men jeg klarte ikke å holde meg så når blodsukkeret gikk nedover under trening, ble jeg veldig godtesyk. På vei ut fra trening blir jeg stoppet av daglig leder som sier at han har sett meg spise smågodt, og det synes han ikke noe særlig om, og siden han har observert meg spise smågodt flere ganger så ber han meg slutte med dette. Det sender ut feil signaler og spising av smågodt har ikke noe på treningssenter gjøre sier han. Det er flere som spiser protein sjokolader og det er vel kanskje litt annerledes. Jeg er voksen og må få lov til å spise hva jeg vil når jeg er trener synes jeg. Anonymkode: 76ab0...4cc 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Trolleritrolleraaaaaa Anonymkode: d2459...3be 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 Dette er ikke en trolletråd. Han som er daglig leder er en litt konservativ og gammeldags type. Det er en egen jenteavdeling her med rosa vegger og rosa vekter, og der sier han at jenter skal trene for der er det lavere vekter enn på andre siden av senteret der de fleste menn holder til... Ts. Anonymkode: 76ab0...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Det er vel litt som å banne i kirka.. Du har baller da.. 🙈😂😂 treningssenter fronter sunnhet, og godis er ikke sunt. Om du må knaske på noe, så er nok frukt bedre... smoothie, proteinbar (selv om jeg syns det er mer godteri enn annet da, men jeg har ikke peiling. ) Anonymkode: 0817d...8d5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel litt som å banne i kirka.. Du har baller da.. 🙈😂😂 treningssenter fronter sunnhet, og godis er ikke sunt. Om du må knaske på noe, så er nok frukt bedre... smoothie, proteinbar (selv om jeg syns det er mer godteri enn annet da, men jeg har ikke peiling. ) Anonymkode: 0817d...8d5 Jeg har litt dårlig selvdisiplin, når jeg har en litt dårlig dag spiser jeg godteri for å takle livet bedre😀 Anonymkode: 76ab0...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #7 Skrevet 19. november 2019 Herregud, teiteste jeg har hørt på lenge. Håper du troller. Hvis ikke hadde jeg gjort poeng av det - tatt med godis hver dag. Ikke spise hver gang - bare ha med. Anonymkode: 59487...7f4 5
MollyJones Skrevet 19. november 2019 #8 Skrevet 19. november 2019 Da ville jeg bedt om å få se regelverket der han kan vise til at du i din kontrakt med treningssenteret har skrevet under på at du ikke kan spise smågodt der. Også kan du spørre han om ikke det er bedre at du trener og spiser smågodt, enn at du bare spiser smågodt? 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #9 Skrevet 19. november 2019 Utrolig merkelig av DL å gidde å ta det opp med deg, men når det er sagt....Du spiste smågodt mens du gjorde beinpress?! Altså, what?! Det er enda merkeligere.. hadde du godteriet i lomma da? Og hvordan klarer du å tygge og gjøre beinpress samtidig? Jeg presser meg rød i trynet, og hadde aldri klart noe samtidig. Artig historie da😂 Anonymkode: e7480...bb5 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #10 Skrevet 19. november 2019 Altså, enten har de et regelverk som forbyr spising, eller så har de det ikke. Det gjelder uansett om det er snakk om smågodt, proteinsjokolade, knekkebrød med prim, gulrøtter eller bokstavkjeks. Jeg kan se at det blir annerledes hvis noen tar med seg ei hel gryte med fårikål og lager piknik midt på gulvet, men nå var det altså smågodt du spiste. Fra en pose. Drit i hva de sier med mindre de kan vise til et regelverk. Anonymkode: aa18a...f83 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #11 Skrevet 19. november 2019 Spiser andre proteinsjokolader, skal du få spise smågodt. Håper på oppdatering. Anonymkode: 20554...1fa 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #13 Skrevet 19. november 2019 Avsporing, men jeg jeg har en på treningssenteret mitt som jeg enkelte ganger ser med godteri. Sett henne spise Kvikk Lunsj i garderoben og smågodtpose på tredemøllen. Synes det er sjarm og viser at treningssenteret er for alle. Anonymkode: 2586b...dd1 6
The Kitten Skrevet 19. november 2019 #14 Skrevet 19. november 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke en trolletråd. Han som er daglig leder er en litt konservativ og gammeldags type. Det er en egen jenteavdeling her med rosa vegger og rosa vekter, og der sier han at jenter skal trene for der er det lavere vekter enn på andre siden av senteret der de fleste menn holder til... Ts. Anonymkode: 76ab0...4cc For at jentene skal nå opp til vektene da eller? 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #15 Skrevet 19. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avsporing, men jeg jeg har en på treningssenteret mitt som jeg enkelte ganger ser med godteri. Sett henne spise Kvikk Lunsj i garderoben og smågodtpose på tredemøllen. Synes det er sjarm og viser at treningssenteret er for alle. Anonymkode: 2586b...dd1 Det kan være meg😀 Ts. Anonymkode: 76ab0...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #16 Skrevet 19. november 2019 Synes nesten de rosa veggene og rosa vektene er verst! Men så lenge du ikke griser smeltet sjokolade og hockey pulver over alt må man jo få lov til å spise godteri, selv på treningssenter. Anonymkode: f9ca8...037 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #17 Skrevet 19. november 2019 2 minutter siden, The Kitten skrev: For at jentene skal nå opp til vektene da eller? Lettere vekter seff.. Ts. Anonymkode: 76ab0...4cc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #18 Skrevet 19. november 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener på treningssenter og er en godtegris. I dag spiste jeg godteri mens jeg satt og varmet opp og litt senere mens jeg tok beinpress. På vei til trening kjøpte jeg en stor pose smågodt som jeg skulle spise i kveld, men jeg klarte ikke å holde meg så når blodsukkeret gikk nedover under trening, ble jeg veldig godtesyk. På vei ut fra trening blir jeg stoppet av daglig leder som sier at han har sett meg spise smågodt, og det synes han ikke noe særlig om, og siden han har observert meg spise smågodt flere ganger så ber han meg slutte med dette. Det sender ut feil signaler og spising av smågodt har ikke noe på treningssenter gjøre sier han. Det er flere som spiser protein sjokolader og det er vel kanskje litt annerledes. Jeg er voksen og må få lov til å spise hva jeg vil når jeg er trener synes jeg. Anonymkode: 76ab0...4cc Kan ikke treningssenteret like godt har i sine regler at mennesker med diabetes ikke får lov til bli kunder? Begrunnet med senterets interne regler om at spising er strengt forbudt For en sjelden gang kan det faktisk være en kunde som virkelig får lavt blodsukker og trenger noe søtt ganske raskt. Anonymkode: bbce9...701 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #19 Skrevet 19. november 2019 Godtekliss på apparatene - herlig! Anonymkode: 7b534...b16
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #20 Skrevet 19. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Godtekliss på apparatene - herlig! Anonymkode: 7b534...b16 Regner med man vasker det vekk på lik linje med svettekliss. Det renner jo svette av folk som er på spinning og lignende. Anonymkode: 2586b...dd1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå