Gå til innhold

Utleieren leste dagboken til Sarah (21): – Han invaderte privatlivet mitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg er veldig renslig av meg og begynte å lure til å begynne med da jeg kom hjem og oppdaget sand på det hvite flisgulvet på badet som om at noen hadde gått inn der med sko på. Det ble etterhvert tydelig for meg at utleieren låste seg inn når jeg ikke var hjemme. Da jeg hadde klare bevis konfronterte jeg han med det ansikt til ansikt og han reagerte bare med sinne og mente han kunne gjøre hva han ville når han var eier. Jeg var tydelig på at loven ikke er enig i han på det punktet og at det faktisk er innbrudd. Han ble bare sint og mente fortsatt at det var hans rett. Et par dager før jeg flyttet ut derifra hadde de tatt seg inn på rommet mitt i leiligheten min mens jeg ikke var hjemme og bare henta en stol, og de mente de hadde rett på det. Jeg var mildt sagt fly forbanna og gjorde det klart at hadde det ikke vært for at jeg skulle flytte ut med en eneste gang hadde de vært anmeldt på flekken, og om de så mye som rørte håndtaket på ytterdøra igjen før jeg var utflyttet så kom jeg til å anmelde dem for innbrudd. (Kjenner jeg blir jævlig forbanna av å tenke på det, men når jeg skulle flytte fra fylket så hadde jeg ikke anledning til å fly hele landet for rettssak osv). De lot leiligheten stå urørt etter det de siste dagene før jeg flyttet, for jeg tror de kanskje skjønte hvor forbanna jeg var. Jeg skreiv også at det kunne absolutt hende at de møtte på noen som ikke var like tålmodig som jeg var, men jeg synes synd på de som flyttet inn etter meg pga det der ass. 

I dag så hadde jeg anmeldt huseier 1. Gang vedkommende tok seg inn uten at det f.eks var vannlekkasje eller noe annet uten min tillatelse. Huseieren nå er uansett super og til og med den gangen hen trodde det var vannlekkasje fra min leilighet (noe det viste seg at det ikke var) så prøvde vedkommende likevel å få tak i meg flere ganger på telefon. 

Anonymkode: 24b95...557

• Liker 3
Skrevet

Har ikke opplevd det så grovt, men hadde en spesiell utleier engang.

Det toppet seg da han kom uanmeldt inn på rommet til en av oss med noen håndtverkere en tidlig morgen. Hu som hadde rommet lå i senga og tente på alle plugger. Han skjønte ikke at hu reagerte og kom med komplimenter for kroppen hennes (som han ikke så, men tydeligvis håpet han fikk sett). Altså...🙄

Anonymkode: 7bb46...97c

• Liker 1
Gjest Lama_Drama
Skrevet

I mine yngre år kom huseierne ned til meg støtt og stadig. Plutselig sto de bare på kjøkkenet mitt, en gang med hele slekta. De  mente de hadde rett til dette, jeg var ung og dum, så jeg viste ikke bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...