AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Hva kan gjøres for kvinner som har vanskelig for å bli gravid som har høyt testosteron? Anonymkode: ac6fa...c6b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Da tenker jeg det er snakk om pcos? Hvor man har lett for å legge på seg, økt hårvekst, sjelden eller uteblitt mens, akne og sjelden eller ingen eggløsning. om man sliter med overvekt kan metformin hjelpe på å minske produksjonen av insulin i kroppen (insulin omdanner sukker til fett og lagrer det i kroppen). mange får mer stabil syklus bare ved hjelp av metformin. noen får letrozol/femar for å stimulere til follikkelvekst og eggløsning. Anonymkode: 7ab3f...252
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tenker jeg det er snakk om pcos? Hvor man har lett for å legge på seg, økt hårvekst, sjelden eller uteblitt mens, akne og sjelden eller ingen eggløsning. om man sliter med overvekt kan metformin hjelpe på å minske produksjonen av insulin i kroppen (insulin omdanner sukker til fett og lagrer det i kroppen). mange får mer stabil syklus bare ved hjelp av metformin. noen får letrozol/femar for å stimulere til follikkelvekst og eggløsning. Anonymkode: 7ab3f...252 Det har Aldri før vært mistanke om pcos hos meg. Jeg har stabile sykluser, normalvektig, og alt ser normalt ut hos meg. Likevel blir jeg ikke gravid. Har prøvd lenge. Anonymkode: ac6fa...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå