AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Jeg og samboeren min har prøvd å bli gravid i 4 år nå. Vi fant etter 2 år ut av mannen min er steril, og vi fikk da startet opp med inseminering m/donor Til nå har vi gått gjennom 8 insemineringsforsøk . Klinikken mener vi bare skal fortsette med inseminering da dem mener alt ligger til rette for at jeg skal bli gravid. Likevel har jeg ikke blitt gravid enda, og fortsatt mener klinikken vi bare må fortsette å prøve med inseminering. Noen flere som har vært gjennom dette? Jeg synes dette er utrolig tøft å gå gjennom, gang på gang har vi nye forsøk uten klaff. 1.5 år siden vi hadde vårt første insemineringsforsøk, nå begynner jeg å bli lei. Jeg hadde trodd dem kanskje kunne prøvd ivf for å bedre sjansene? Anonymkode: 2f719...2df
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 Hvis du vil betale for IVF kan de vel ikke nekte deg det? Anonymkode: 454a2...b87 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 Det høres litt rart ut at de ikke vil prøve noe annet, selv etter så mange forsøk? Nå vet jeg ikke om dere har råd, men har dere vurdert å gå privat? Anonymkode: 9cea8...12f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 Da synes jeg dere skal ta det privat. Jeg skal igang med søskenforsøk med IVF selv nå. Har alltid gått privat, på en klinikk i Latvia. Anbefales! Anonymkode: eece7...2c0 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 De må vel allerede være hos private? Det offentlige gir vel ikke mer enn tre forsøk? Anonymkode: c0179...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå