Gå til innhold

Jeg er sammen med Kjell-Simen...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det innså jeg igår. Og ble fryktelig lei meg. 

Han er fantastisk mann, men har så stort behov for å ha fred i heimen og "tilfredstille" meg at det går ut over forholdet. Kan ikke huske en eneste gang han har prøvd å overtale meg til noe eller pushe meg fremover. Det er alltid "ja kjære" og "selvfølgelig kjære" og stiller aldri krav til meg. På sett og vis bra, men jeg trenger pushing iblant.

Og i går, når vi hadde en prat om dette og han sier "ja, jeg skal pushe deg mer hvis det der det du vil" og jeg hørte bare Kjell-Simen. Da begynte jeg å gråte. 

Anonymkode: a8f31...d39

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldige deg :) Kjell Simen foran alle de andre partnerne i parterapi! liker pleasere best jeg :)

Anonymkode: e53d1...bb1

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Uff da. Det er fryktelig usexy, men likevel; du er heldig mtp alle drittsekker som finnes. Hadde holdt fast på han. 

Anonymkode: 66f54...13a

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

😂 Uff da. Det er fryktelig usexy, men likevel; du er heldig mtp alle drittsekker som finnes. Hadde holdt fast på han. 

Anonymkode: 66f54...13a

Hvorfor skal man holde fast på noen som er usexy og blottet for selvrespekt? Da kan man ikke ha høye tanker om seg selv, eller hvertfall ikke tro at man kan gjøre bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke finne en annen som kan pushe deg? En partner kan ikke tilfredsstille alle behov. Jeg synes han høres fin ut. 

Anonymkode: 684c1...457

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam! Vafler er godt!

Neida.

Jeg er også sammen med Kjell-Simen.

Er det bare med hensyn til det at han ikke pusher deg at han er Kjell-Simen? Hvis han generelt ikke tenner deg og du ikke er tiltrukket av han, er kanskje en annen mann bedre for deg. Har dere barn? Hvis ikke, er det vel bare å gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kommunisere med mannen? Si hvordan du vil ha det i forholdet. 

Kan det være at han er sånn fordi han er usikker på deg, og please deg fordi han tror du liker det slik? 
Jeg ble selv sammen med en Kjell-Simen. Han er langt fra en Kjell-Simen nå. En mann som er trygg på seg selv og klarer å stå opp for seg selv. Føler meg så heldig som er sammen med han. Nå har vi vært sammen i 10år og er så takknemlig for hver eneste dag med mannen min. 

Anonymkode: d0b05...5ef

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være at han er sånn fordi han er usikker på deg, og please deg fordi han tror du liker det slik? 
Jeg ble selv sammen med en Kjell-Simen. Han er langt fra en Kjell-Simen nå. En mann som er trygg på seg selv og klarer å stå opp for seg selv. Føler meg så heldig som er sammen med han. Nå har vi vært sammen i 10år og er så takknemlig for hver eneste dag med mannen min. 

Heldige du. 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet kunne vært mye verre!!! Du er griseheldig! Ha litt humor rundt dette, da. Du lar ikke en karakter fra en humorserie forsure ekteskapet ditt. Personlig syns jeg dama til Kjell-Simen i parterapi er eklere. Sur, misfornøyd, høy på seg selv, aggressiv, gammel, usexy, konfliktsøkende. Er du henne?

Anonymkode: 4a6ab...4a8

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er faktisk ganske Kjell-Simen selv. Savner jo litt å bli utfordret, men samtidig tenker jeg jo at ingen er perfekte, og ingen kan oppfylle alle krav. Vi har et godt, trygt og behagelig liv som er en trygg base for barna våre, så da tenker jeg at jeg fint tolerere at han er litt «tøffel». Han er en god og snill mann, og en flott far! Tviler på at «totalpakken» jeg kunne fått av andre ville vært så forferdelig mye bedre... Men det kunne absolutt vært mye mye værre. Glad i mannen min jeg❤️

Anonymkode: 16288...b68

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han lese litt om selvutslettende personlighet på webpsykologen (leste selv der i går, for jeg er også en Kjell-Simen i kvinnelig versjon😅

https://www.webpsykologen.no/artikler/selvutslettende-personlighet/

Jeg er og har alltid vært en pleaser, men med hjelp av kjæresten min har jeg blitt mye flinkere til å gi motstand og sette grenser 🙂 Min usikkerhet ligger i at jeg tenker at folk ikke vil like meg om jeg gjør det, men siden jeg er trygg på kjæresten min og vet at han vil mitt beste, er det mye tryggere å utfordre meg selv. Han merker stor forskjell allerede på få måneder og jeg syns det er veldig deilig selv. Har rett og slett blitt mer kranglefant, selv om jeg fortsatt er veldig kjærlig og omsorgsfull . 😉 🙂 

Vær heller glad for at du har en Kjell Simen enn en veldig egosentrisk personlighet. Kjæresten din setter deg nok veldig høyt og jeg tror med tydelig kommunikasjon at dette kan bedre seg for dere 🙂❤️ 

Anonymkode: f32c1...7fc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Be han lese litt om selvutslettende personlighet på webpsykologen (leste selv der i går, for jeg er også en Kjell-Simen i kvinnelig versjon😅

https://www.webpsykologen.no/artikler/selvutslettende-personlighet/

Jeg er og har alltid vært en pleaser, men med hjelp av kjæresten min har jeg blitt mye flinkere til å gi motstand og sette grenser 🙂 Min usikkerhet ligger i at jeg tenker at folk ikke vil like meg om jeg gjør det, men siden jeg er trygg på kjæresten min og vet at han vil mitt beste, er det mye tryggere å utfordre meg selv. Han merker stor forskjell allerede på få måneder og jeg syns det er veldig deilig selv. Har rett og slett blitt mer kranglefant, selv om jeg fortsatt er veldig kjærlig og omsorgsfull . 😉 🙂 

Vær heller glad for at du har en Kjell Simen enn en veldig egosentrisk personlighet. Kjæresten din setter deg nok veldig høyt og jeg tror med tydelig kommunikasjon at dette kan bedre seg for dere 🙂❤️ 

Så bra og er glad på dine vegne❤️
Det er ingen skam å være en Kjell-Simen!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Simen er jo slik fordi han forguder kvinnen sin, respekterer det sure trynet hennes litt for godt og nærmest er redd henne.

Så hvis du har en mann som er Kjell Simen, hvordan er du selv da?

Anonymkode: 2600e...fdc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjell Simen er jo slik fordi han forguder kvinnen sin, respekterer det sure trynet hennes litt for godt og nærmest er redd henne.

Så hvis du har en mann som er Kjell Simen, hvordan er du selv da?

Jeg er selv den kvinnelige versjonen av Kjell Simen noen poster over her 🙂 Og kjenner flere Kjell Simen også. Flere har veldig gode kjærester de også, men er fremdeles «redd» for å hevde seg selv. Tror noen av oss har ekstremt godt av å trene oss på personer med sterke meninger også - så fremt at de vet at vi trenger noen å øve oss på som vil vårt beste 🙂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv den kvinnelige versjonen av Kjell Simen noen poster over her 🙂 Og kjenner flere Kjell Simen også. Flere har veldig gode kjærester de også, men er fremdeles «redd» for å hevde seg selv. Tror noen av oss har ekstremt godt av å trene oss på personer med sterke meninger også - så fremt at de vet at vi trenger noen å øve oss på som vil vårt beste 🙂 

Jeg ønsker meg en kvinnelig versjon av Kjell Simen. ;) Trodde det var en utgående personlighet i dette feministsamfunnet, og har kun personlig erfaring med 2 som hadde et sykt behov for å hevde seg. Jeg merket faktisk at jeg tilslutt ble til en Kjell Simen selv i et slikt forhold, enkelt og greit for å få husfred. Kanskje det er fint å trene med folk som utfordrer deg, men ikke dem som overkjører deg, da faller man fort enda lenger på bakbeina :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg en kvinnelig versjon av Kjell Simen. ;) Trodde det var en utgående personlighet i dette feministsamfunnet, og har kun personlig erfaring med 2 som hadde et sykt behov for å hevde seg. Jeg merket faktisk at jeg tilslutt ble til en Kjell Simen selv i et slikt forhold, enkelt og greit for å få husfred. Kanskje det er fint å trene med folk som utfordrer deg, men ikke dem som overkjører deg, da faller man fort enda lenger på bakbeina :) 

Enig med deg! Jeg ble veldig selvutslettende i et svært dominerende forhold tidligere. Var ingen vits å argumentere rett og slett 🙂 Syns feminisme er fint, men menn og kvinner er jo forskjellige, det er vi alle sammen uavhengig av kjønn. Men som regel kan alt løses med kommunikasjon og forståelse/respekt for hverandre. 

Kjæresten min er et følelsesmenneske han også, men mye flinkere til å sette grenser. Nå kan vi faktisk krangle (han sier det kun er diskusjoner, men jeg er jo super konfliktsky så tolker det fort som en krangel 😅), men syns faktisk at det er ganske gøy! 🙂 Ender alltid opp i noe konstruktivt og lærer nye ting hele tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her og, og vi har vært sammen i 20 år!! Og vi har utviklet oss begge to til å bli mer selvsikre.  😊

Anonymkode: b49d5...2de

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...