AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Ser at noen produsenter legger ekstremt mye ressurser i å lage gode oppskrifter med «sine» råvarer. Det er god reklame, tror jeg. Har brukt oppskriftene på hjemmesidene til Le Creuset tidligere, og er ekstremt fornøyd med resultatet. Liker også oppskriftene til GoGreen. Er det noen som har tips til flere produsenter som har gode oppskrifter på hjemmesidene sine? (tror at jeg har vært borti det meste av norske matblogger. Nå trenger jeg litt variasjon 😉) Anonymkode: bc8c3...9f6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Arla! Søk opp Karolines Køkken oppskrifter der, de er super gode 😀 det er kjente oppskriftbøker i Danmark. Øvrige oppskrifter På siden deres kjenner jeg ikke så mye til. Anonymkode: 17b0e...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arla! Søk opp Karolines Køkken oppskrifter der, de er super gode 😀 det er kjente oppskriftbøker i Danmark. Øvrige oppskrifter På siden deres kjenner jeg ikke så mye til. Anonymkode: 17b0e...7c4 Takk for tips, skal sjekke det ut! 👌 Anonymkode: bc8c3...9f6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, skal sjekke det ut! 👌 Anonymkode: bc8c3...9f6 De har en app til og med fant jeg ut nå 👍 Anonymkode: 17b0e...7c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå