AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Jeg har fått en skoleplass og skal ha foreldreperm ved studiestart. Sender skolen noen melding NAV får vite om at jeg går på skole? Mener å ha lest at man ikke kan få foreldrepenger mens man går på skole. Planen min er å takke ja, møte opp og så forsøke å reservere plassen til senere, men er redd foreldrepengene skal bli stoppet. Skal ikle gå på skole, da jeg må være hjemme i perm, men vil gjerne forsøke å få utsatt plassen. Men tør ikke risikere det om jeg mister foreldrepengene videre. Trekk for dager på skole er greit, men ikke permanent tap Anonymkode: dbbdc...2b1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Du vil få utsatt plassen pga foreldrepermisjon. Ta en telefon til studiestedet og snakk med dem om hvilke rutiner de har på dette, de skal sannsynligvis ha skriftlig bekreftelse. Anonymkode: 69686...8fb
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 Tenkte man bare fikk utsatt om man fikk utsatt om behovet for perm meldte seg etter man hadde søkt. Det har for så vidt gjort det også. Hadde planer om å utsette permen, men det skar seg av ulike grunner. Anonymkode: dbbdc...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå