AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Altså, har møtt en på tinder. Vi er begge 40 år. Første møte var middag på restaurant, i ca 3 timer, god stemning og praten gikk lett. Vi ble begge litt betatt. Date nr 2, middag hos han, ca 5 timer, litt kosing og kyssing. 3.date hos meg, 3 timer, sex siste timen.. Det var fint men likevel føler jeg i etterkant at jeg burde ha ventet, holdt igjen liksom? Har hørt fra han etterpå og han tok initiativ til ny date om et par dager.. Har fortsatt en følelse av at det kanskje hadde vært bedre å vente? Hva tenker dere om sex på 3.date? Anonymkode: 8dae3...d8d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Jeg er dame, like gammel som deg. I utgangspunktet tenker jeg faktisk det er greit, jeg har ofte lyst til å utforske også den siden av relasjonen.. Men så tror jeg at de godt voksne mennene egentlig ønsker å måtte vente litt/jakte litt. Og da kan det kanskje være uheldig å "gi seg hen" så tidlig som kvinne? Avslutter et dating-forhold i disse dager, og tenker meg på Tinder igjen. Neste jeg møter skal jeg faktisk ta det litt mer med ro med på alle måter fra starten. Jeg har gitt for mye for tidlig, han synes det ble for mye og at det gikk for fort fram. Noen menn trenger lang modningstid før forhold. Anonymkode: 4e7f6...9e8 1
M71 Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 NOen menn gidder ikke å vente i evigheter heller for å si det sånn. Det ligger en vesensforskjell i å ta det litt med ro og å gjøre seg kostbar. Sex på 1,2,3,4 eller 5 date eller senere er alle ok. Tenk litt bare på at hvis det føles riktig/ok, så er det mest sannsynlig det og Siden jeg er i gruppen 40+ mann, så liker jeg best at når man føler det er riktig gjør noe med det. " Men så tror jeg at de godt voksne mennene egentlig ønsker å måtte vente litt/jakte litt. Og da kan det kanskje være uheldig å "gi seg hen" så tidlig som kvinne? " God måte å ende opp i 50+ og spørre om hvorfor ingen i 40+ gadd å date over lengre periode. Nåværende som jeg har vært fast med i snart i ett år så var det sex på 5 date noe grunnet manglende muligheter pga unger og litt annet, men det var rett før jeg hadde gått videre der for å lete etter andre. 1
BareEnBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 (endret) Jeg tenker at dette tankegodset om å vente, er noe som eldre mødre født på førti- og femtitallet har indoktrinert døtrene sine med ut ifra gammeldagse holdninger som tok sikte på å kontrollere barna sine, og samfunnet, les menns fordel av å kontrollere kvinners seksualitet, for å forhindre at de endte opp med sexmakta, slik vi ser idag. Jeg tenker at om sexen er dårlig, så er det fint om man ikke har delt for mye personlig. Når jeg er ute etter kone og mor til potensielle barn, så kan jeg ikke akseptere å begynne i oppoverbakke med noe av det viktigste. Og mtp at de fleste forhold går til helvete, hvordan kan man akseptere dårlig seksuell kjemi? Den andre eller tredje gangen vi har oss, så er det rett på full åpenhet om kink. Deretter kommer rosene... Endret 19. november 2019 av BareEnBruker 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Fikk han komme inni deg Ts? Hvis ikke er det ikke skikkelig sex. Anonymkode: 53ebf...01a
OnFire Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 (endret) Men hvorfor føler du at det kanskje ville vært bedre å vente? Mtp at du ikke nevner noen grunner til det? 😄 Det er egentlig ingen grunn til å vente. Jeg vet at mange damer tror at menn mister interessen om man har sex "for tidlig", men nei. Kanskje noen menn fungerer slik, men ikke ta utgangspunkt i at visse menn er såpass irrasjonelle. Greia er at menn ikke er spesielt kravstore om man bare skal ha sex. For forhold skal det mer til. Så har man sex da, på første eller tredje daten, og så avslutter mannen hele greia. Hvorfor? Han mistet interessen fordi dere hadde sex for tidlig? Nope. Enten kjente han deg ikke godt nok da dere hadde sex, og så dumper han deg pga ting som har kommet fram senere, eller så så han aldri på deg som kjærestemateriale, men tenkte at det var greit med litt sex. Ellers morsomt at en kompis mente at det var for tidlig å ha sex på andre daten da jeg traff en dame nå i høst. Så spurte jeg om hvor lang tid det gikk før han hadde sex med hun som nå er kona hans, og da svarte han tredje daten 🙄😂 Endret 19. november 2019 av OnFire 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #7 Skrevet 19. november 2019 6 timer siden, OnFire skrev: Men hvorfor føler du at det kanskje ville vært bedre å vente? Mtp at du ikke nevner noen grunner til det? 😄 Det er egentlig ingen grunn til å vente. Jeg vet at mange damer tror at menn mister interessen om man har sex "for tidlig", men nei. Kanskje noen menn fungerer slik, men ikke ta utgangspunkt i at visse menn er såpass irrasjonelle. Greia er at menn ikke er spesielt kravstore om man bare skal ha sex. For forhold skal det mer til. Så har man sex da, på første eller tredje daten, og så avslutter mannen hele greia. Hvorfor? Han mistet interessen fordi dere hadde sex for tidlig? Nope. Enten kjente han deg ikke godt nok da dere hadde sex, og så dumper han deg pga ting som har kommet fram senere, eller så så han aldri på deg som kjærestemateriale, men tenkte at det var greit med litt sex. Ellers morsomt at en kompis mente at det var for tidlig å ha sex på andre daten da jeg traff en dame nå i høst. Så spurte jeg om hvor lang tid det gikk før han hadde sex med hun som nå er kona hans, og da svarte han tredje daten 🙄😂 hvorfor vente? fordi jeg ikke har ønske om å ligge med gud og enhvermannsen uten å vite hvor vi ca står og hvilken vei det går. jeg lå ikke med min kjæreste før det hadde gått nesten 2 måneder. sier ikke det er feil for andre å ha sex etter 1 date altså. folk må gjøre det de føler for. jeg følte for å vente og angret ikke på det Anonymkode: 86a7c...479 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #8 Skrevet 19. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, har møtt en på tinder. Vi er begge 40 år. Første møte var middag på restaurant, i ca 3 timer, god stemning og praten gikk lett. Vi ble begge litt betatt. Date nr 2, middag hos han, ca 5 timer, litt kosing og kyssing. 3.date hos meg, 3 timer, sex siste timen.. Det var fint men likevel føler jeg i etterkant at jeg burde ha ventet, holdt igjen liksom? Har hørt fra han etterpå og han tok initiativ til ny date om et par dager.. Har fortsatt en følelse av at det kanskje hadde vært bedre å vente? Hva tenker dere om sex på 3.date? Anonymkode: 8dae3...d8d For tidlig. Jeg har kun sex med mennesker jeg kjenner og som jeg er i ferd med å bli kjæreste med. Ikke interessant med en dame eller mann som puler alle de har mer enn 1 date med. Anonymkode: f60a9...df5 1
Jr.Garcon Skrevet 19. november 2019 #9 Skrevet 19. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor vente? fordi jeg ikke har ønske om å ligge med gud og enhvermannsen uten å vite hvor vi ca står og hvilken vei det går. jeg lå ikke med min kjæreste før det hadde gått nesten 2 måneder. sier ikke det er feil for andre å ha sex etter 1 date altså. folk må gjøre det de føler for. jeg følte for å vente og angret ikke på det Anonymkode: 86a7c...479 Flott at noen damer er som deg 👍
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #10 Skrevet 20. november 2019 Dame på 30 her, sex på første date, takk! Men jeg har sex i 2 kategorier, den ene er sex som gir energi og påfyll, da har jeg sex med en venn eller en ny bekjent jeg har god kjemi med og tenner på. Den andre typen sex jeg har er etter noen måneder med forhold, der sexen transformeres til noe helt nydelig som jeg ikke helt kan beskrive. Som min samboer sier, "det der skjer bare mellom 2 som elsker hverandre". 🙂 Sex er ikke betalingsmiddel, bare kos deg😄 Anonymkode: b6288...671 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #11 Skrevet 20. november 2019 Han fikk den altså innafor på 3.date. Anonymkode: 2486f...0e9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #12 Skrevet 20. november 2019 Jeg har aldri skjønt dette. Hvorfor skal man vente? Har man lyst så har man lyst. Og det er vel hele poenget med å ha en mann, at man skal ha lyst på ham sexuelt. Og vil han ha meg til sengs så er det jo vinn-vinn for begge to. Hadde jeg følt jeg måtte vente ville det vært fordi jeg ikke var interessert nok. Og hadde jeg følt han presset meg ville jeg også kjent at jeg ikke var interessert nok. Jeg har troen på at om begge vil samtidig er det et godt tegn. Om det er etter første halvtimen eller på 5.date så blir det når det blir. Der blir når man kjenner det er rett selv. Det samme er det jo med deling av andre personlige ting. Jeg forteller ikke om personlige ting til en jeg ikke føler meg trygg på. Hvorfor skal sex være noe mer spesielt? Det er to ting som forundrer meg litt. Kvinner vil ikke kalles løse om de tar litt for seg. Men de gjør også selv sex til en så opphøyd ting at de "vil vente" til den riktige daten. Pga hva da? Hvem er det som gjør at noen kalles løse da? Om kvinner skjønner at det er greit å ha sex når man har lyst, at det er helt naturlig, så er de ikke løse. Anonymkode: f0b1c...2ca
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #13 Skrevet 20. november 2019 Spiller ingen rolle når man har sex hvis begge ønsker det samme. Hvis begge liker hverandre og er interessert i noe seriøst spiller det ingen rolle om dere har sex på første eller tjuende date Anonymkode: e9844...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå