AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Jeg har en hund som sover i sofaen, og foretrekker og ligge med hodet på puta. Søtt å se på, men undrer bare på om det kan være bra for nakken til hunden? Siden hunden foretrekker sofaen så har jeg både trekk og pledd liggende oppå. De som vil kan mene hva de må, men jeg tørker nesten alltid av henne etter vi har vært ute, og hun er ikke typen til å rulle seg i ting. Anonymkode: 7e406...38c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Bikkja her elsker å bruke sko som pute. Jo mer tåfis skoene lukter, jo bedre pute er skoene. Anonymkode: 0614d...304
Million Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 Jeg tviler på at det er noe verre for hunder å bruke pute enn det er for oss mennesker. Hvorfor tror du det? Noen mennesker/hundeeiere velger å la hundene være i møblene, og det er selvfølgelig helt opp til dem. Det bestemmer du og ingen har noe de skulle ha sagt om det. Dine møbler, din hund. Har hund, jeg også, men hun får ikke være i hverken stoler, sofa eller sengen min. Orker ikke alle hundehårene. 3
Gjest #Rasshøl Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 (endret) Så lenge hunden velger det selv, så la den ligge slik. Hunden min lager et hi, av dyne og pledd. Da lager hun seg en slags pute til hodet. Endret 19. november 2019 av #Rasshøl
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Heeeeelt normalt. Hundene mine ligger ofte på hver sin pute på hver sin side i av meg den store sengen min. Holder meg varm om vinteren. Helt fantastisk følelse å sove i samme seng som hundene sine! Bidrar til trygge, selvsikre glade PACK ANIMALS. Anonymkode: c96f5...d64 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 Hundene mine liker også å ha hodet på pute når de ligger i sofaen. De pleier også å la hodet hvile på kanten av hundesengen når de ligger der. Tror neppe dette er noe å bekymre seg over. Anonymkode: ac69b...290 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå