AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 I går kveld oppdaget jeg at det beveget seg under meg da jeg la meg i sengen min. Jeg skjønte etterhvert at dette må være mus eller rotter og ble ganske redd. Oppdaget det så sent så jeg ville bare bort og sove natten gjennom hos min søster. Men nå får jeg jo ikke sove og ligger bare å tenker på dette. Hva skal jeg gjøre? Jeg leier leiligheten jeg bor i. Er det huseier som skal kontakte skadedyrbekjempelse? Jeg har innboforsikring, vil jeg få ny seng på denne? Hvordan går jeg frem? Vil ikke sove i den sengen med mus i hvertfall, men har ikke så mye alternativer egentlig før jeg får en ny seng. Herregud så ekkelt!! Hva er det første jeg burde gjøre i morgen? Har lest at jeg må fjerne matrester og sånt, så tenkte meg til leiligheten og hvertfall bli kvitt det som eventuelt er av dette, også kontakte huseier. Vil bli kvitt problemet så fort som mulig, men jeg er i tillegg student og har ikke så mye å rutte med, hvertfall ikke nå rett før jul heller Har noen her opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 09eff...a22
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Herregud, hvis det er en rotte eller mus i madrassen, ring huseier med engang i morgen! Leier du i samme bygning som huseier? Bor du i byen? Skaff deg ny madrass, muselort er nok ikke digg. Aldri opplevd dette før, emn katten tar av og til inn mus og da må de ut (ja, de lever). Det er mulig at de kommer inn når det regner veldig, eller his du har døra åpen og matrester inne. Kanskje du har katt? Uansett, de skal jo ikke være der, og du trenger en proff til å finne ut hvordan de kom inn. Anonymkode: 1bdde...62f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 Har snakket med huseier og han kontaktet skadedyrbekjempelse. Vi bor i samme bygning og ikke midt i byen, men litt utenfor. Har fått satt opp feller og venter nå bare på at de kommer og hjelper til med å bli kvitt dyra. Fikk beskjed om å la madrassen stå til de kom og fikk sett på det. Skikkelig ubehagelig opplevelse Anonymkode: 09eff...a22
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: I går kveld oppdaget jeg at det beveget seg under meg da jeg la meg i sengen min. Oh my god. Anonymkode: 09e93...c59 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Minner meg om da carrie i sex and the city våknet av en mus i håret 🙈 grøss! Anonymkode: 83a89...33f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #6 Skrevet 21. november 2019 Har du faktisk sett mus/rotter eller lort / andre spor fra disse? Eller er det eneste du har å gå etter at det en natt føltes som om madrassen som du lå på bevegde seg? Anonymkode: 37afd...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå