AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Var på jobbintervju. Forstod det som jeg fikk jobben. Fikk melding om at den var utsatt. Dette er nå 2 mnd siden og jeg sendte melding i forgårs og den står bare som levert. Jeg ringte i dag men ingen tok telefonen. Jeg ringte personen jeg hadde vært på intervju hos. Skal jeg ringe i morgen? Anonymkode: 056e5...201
_nubbenella Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Det burde du ja, kan ikkje gå rundt å vente i månedsvis heller. Trur eg ville søkt meg om etter andre jobber, dette virker litt... useriøst.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 1 time siden, _nubbenella skrev: Det burde du ja, kan ikkje gå rundt å vente i månedsvis heller. Trur eg ville søkt meg om etter andre jobber, dette virker litt... useriøst. Jeg gjør det. Men alle frister har ikke gått ut enda en gang. Anonymkode: 056e5...201
Sparkling_Pink Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 Når du får kontakt får du spørre hva det vil si for din del at "den var utsatt". Jeg frykter at det kan bety at de ikke har hatt mulighet til å foreta noen tilsetting i det hele og store, men kan også være andre ting som foregår som utsetter oppstart eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå