AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Håper dere har mulighet til og pitche inn noen gode tanker og tips. 😎 Stillingen som er utlyst er en kjedebutikk innen mote på det lokale senteret (deltid). I stillingsannonsen oppfordrer arbeidsgiver til og møte personlig med CV og søknad, eller å sende på e-mail. Dette er en jobb jeg er ganske "sugen" på. Den ble utlyst kl. 18.00 i kveld ca. med frist 22.11.19. Jeg har en annen fastjobb (også deltid) disse to flyter perfekt sammen å utgjør tilsammen en 105 % stilling. Hvor jeg da skal være nå i dag og i over i morgen, så spørsmålet mitt er da om jeg skal sende E-mail i kveld/morgen, eller stikke innom på torsdag, dagen før fristen.? Tenker da på om jeg drar det alt for nært siste frist datoen. Hmmm Det er vel en allemviten det at å møte opp personlig alltid trumfer, spesielt når arb.giver oppfordrer til personlig oppmøte. *utrulig spennende* "gjisp" 😊 Anonymkode: b6b86...2e4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Det blir vel forsovidt 100% sammenlagt. Så + 2x lørdag. 40% et sted og 65% i en annen jobb. 🤔 Anonymkode: b6b86...2e4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Jeg ville gjort begge deler. Er du garantert å møte daglig leder om du møter opp liksom? Bare si at du kommer innom også fordi de oppfordra til det. Anonymkode: 70ef0...266
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 skriv søknaden først, den kan jo være utfordrende nok... se om du har noen kan lese den også, så går det vel slag i slag om du ender med å sende per e-mail eller at det passer med tidplanen din at du kan reise bortom til senteret... Anonymkode: debbf...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå