Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par hår som vokser ut på puppen sånn plutselig.. napper det vekk en det kommer tilbake..

kan det være feil med hormoner? 

Har snart prøvd ett år å bli gravid, men ikke vært til legen enda.. Har prøvd å Google litt men får ikke helt til..

Anonymkode: 3fb58...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har hår der, men de er så små at man ikke merker dem, med mindre du snakker om sånne svarte som kan dukke opp plutselig.

Anonymkode: 5e515...337

Skrevet

jeg har 3 svarte hår som vokser ved brystvorten, er ikke gravid.

Anonymkode: 2e681...fd7

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har 3 svarte hår som vokser ved brystvorten, er ikke gravid.

Anonymkode: 2e681...fd7

Høres rart ut. Jeg har et par oppi noen føflekker som jeg napper ut selv. Aner ikke hva som gjør det. Har et par i navlen også, som jeg fjerner.

Anonymkode: 5e515...337

Skrevet

Det ene utelukker ikke det andre, men det er helt normalt å ha noen hår på brystet/puppen. Jeg ville ikke tenkt så mye på akkurat det 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et par hår som vokser frem med jevne mellomrom. Napper de ut, og tenker ikke noe mer over det. 

Anonymkode: d218b...7e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde alle har hår på puppen? Mine vokser så raskt at jeg plutselig kan ha fem-seks centimeterlange hår der uten å ha sett de før. Napper de vekk, og noen uker senere er de der igjen. 

Er ikke overvektig, har ikke hatt problemer med å bli gravid og er ikke gravid. Tror det er helt normalt. 

Anonymkode: 0741f...ade

Skrevet

Har du sjekket om du har pcos? Hårvekst og ufrivillig barnløshet er tegn på det. Anbefaler å bestille en legetime når dere har prøvd ett år for utredning

Anonymkode: 08828...13c

Skrevet

Det er helt normalt. Man blir mer hårete når man blir eldre også, jeg har mye mer hår nå enn da jeg i tidlig 20 åra. 

Anonymkode: d759b...738

Skrevet

Jeg har hår på puppen, og har ganske kraftig hårvekst generelt. Som ungdom gikk jeg til legen helt fortvilet fordi jeg hadde kraftig hårvekst på legger, lår og armer, og var sikker på at det var noe som var galt hormonelt. Jeg fikk til svar at det var normalt. Jeg har kraftig hårvekst på hodet også, den eneste biten av det jeg er fornøyd med. Men jeg har i hvert fall ingen antydning til pco/pcos. Vi strevde litt med å bli gravid med nr. 1, men nr. 2 kom på første forsøk. 

Anonymkode: 94879...909

Skrevet

Jeg har og har pcos. Anbefaler deg å få den en legetime med henvisning til gyn om du ønsker å bli gravid og du mistenker pcos

Anonymkode: e5d8f...5ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...