AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Har funnet en 7-8 stk av disse rundt omkring i leiligheten. De varierer fra 2-3 mm til kanskje 7-8 mm i størrelse. Noen som vet hva dette er? Anonymkode: 69330...584
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Fleskebillelarver. Kalles også flaskeklanner. Ta fatt med støvsugeren. Hvis du vasker med mye vann kan du gjøre vondt verre, siden det kan ligge egg innunder lister, og fukten kan bidra til at de klekkes. Sjekk under komfyren og kjøleskapet. Jeg bodde noen år i en leilighet der disse var jevnlig innslag i både larve og billeform. Mistenker at de levde godt på døde mus i veggene eller noe (gammelt bygg). Jeg gikk fra å bli hysterisk og ville kaste alt når jeg så en, til å bare rulle litt på øynene og støvsuge ekstra godt. https://www.nhm.uio.no/fakta/zoologi/insekter/minste_husdyr/arter/fleskeklanner.html Anonymkode: 76039...ab5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 Sjekk skuffer og skap, og kast eventuelle angrepne matvarer. Anonymkode: 4e01f...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå