AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Sist jeg handlet derfra var i 2010, og det gikk knirkefritt. Har nå funnet drømmevesken der inne, men ser på Trustpilot at de får fryktelig mye pes og dårlige anmeldelser, spesielt vedrørende frakt, betaling og retur, og i økende grad i 2019 etter de har byttet (?) moderselskap. Det er jo snakk om mye penger, og jeg er ikke akkurat en "risk taker". Så, jeg lurer på om noen har handlet derfra relativt nylig, og kan fortelle om sin opplevelse? Gikk det fint? Anonymkode: 04377...668
silkestrå Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 (endret) Jeg har handlet derfra flere ganger gjennom årenes løp og har alltid vært svært fornøyd med alt. Mitt mest nylige kjøp var i sommer. Jeg bestilte to kjoler, og ettersom de var ganske dyre kunne jeg velge gratis ekspress levering. Kjolene ble levert på døren etter to dager. Jeg valgte å sende den ene i retur, og denne ble også hentet hjemme hos meg, og pengene ble overfører etter ca en uke. Helt perfekt alt sammen! Endret 18. november 2019 av silkestrå
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 12 timer siden, silkestrå skrev: Jeg har handlet derfra flere ganger gjennom årenes løp og har alltid vært svært fornøyd med alt. Mitt mest nylige kjøp var i sommer. Jeg bestilte to kjoler, og ettersom de var ganske dyre kunne jeg velge gratis ekspress levering. Kjolene ble levert på døren etter to dager. Jeg valgte å sende den ene i retur, og denne ble også hentet hjemme hos meg, og pengene ble overfører etter ca en uke. Helt perfekt alt sammen! Så bra! Da tror jeg at jeg tar sjansen Vet du om tollavgiften er inkludert i prisen slik at jeg bare skal betale moms og evt. gebyr til postkontoret? Anonymkode: 04377...668
silkestrå Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 Så spennende! Håper du får en like god opplevelse med bestillingen som jeg har hatt! Jeg tror alt ble bakt inn i prisen på en eller annen måte. Jeg fikk iallefall ikke noen ekstraregninger verken fra posten eller andre instanser 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå