Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her eller kjenner du noen som har jobb uten å ha fullført vgs?

i så fall, hvilken jobb har du? og tjener du greit?

Anonymkode: 1269b...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fullført videregående, eller noen annen utdanning, og angrer veldig i dag. Men, hadde jeg valgt utdanning den gangen, så hadde jeg trolig ikke endt opp med noe som jeg ville jobbet med i dag uansett, for jeg er ikke lenger den samme personen som jeg var den gangen. Men det kan være spesielt for meg.

Anonymkode: 3eb33...789

• Liker 2
Skrevet

Idag kreves det dessverre utdanning i de fleste jobber, men vil tro at du kan få jobb på bensinstasjon selv om du ikke har utdanning. I helsevesenet er det også mulig å få jobbet som assistent, men problemet der er St du ikke vil få mer enn en helgestilling fast, ellers går det i ekstravakter. Dette gir en veldig uforutsett økonomi, og du må regne med å jobbe mye i ferier og helligdager, samt at det kan være perioder der du nesten ikke får vakter. 

Anonymkode: 90f8f...127

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fullført videregående, eller noen annen utdanning, og angrer veldig i dag. Men, hadde jeg valgt utdanning den gangen, så hadde jeg trolig ikke endt opp med noe som jeg ville jobbet med i dag uansett, for jeg er ikke lenger den samme personen som jeg var den gangen. Men det kan være spesielt for meg.

Anonymkode: 3eb33...789

har du jobb i dag?

Anonymkode: 1269b...c41

Skrevet

Jeg fullførte ikke vgs før jeg var 32. Fram til da jobbet jeg i butikker og bensinstasjoner. Ble vanskeligere og vanskeligere å få jobb jo eldre jeg ble, hvilket gjorde at jeg til slutt måtte fullføre vgs. 
Tjente forsåvidt veldig greit de siste årene da jeg jobbet på bensinstasjon i 100% stilling. Hadde 550.000 i året brutto, med full ansiennitet.

Anonymkode: 3a2f6...a74

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...