Gå til innhold

stresser for mye

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er bare 16 år, så går 1. vgs

jeg sliter ekstremt mye med stress. er kvalm hele dagen og brekker meg. dette gjør det veldig vanskelig på skolen. vet ikke hva jeg skal gjøre med det. skolen skaper stresset. jeg er ikke stressa i feriene eller helgene, men ukedagene er forferdelige. jeg gråter hver kveld over livet, fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. jeg har heller ikke snakka med noen om det, siden jeg ikke vet hvordan, og føler ingen kommer til å forstå. jeg bryr meg ikke mye om karakterene mine, er mer det at jeg stresser for det muntlige. det har begynt å bli så ille at jeg bare drar fra skolen noen dager, også sier jeg bare til foreldrene mine at jeg var veldig kvalm siden jeg har mye slim i halsen(har akk vært forkjøla) eller at jeg har vondt i hodet. men siden det bare er noen enkeltimer drar jeg ikke til legen, og ender opp med ulegimentert fravær. dette kan jo ikke forbli slik, men vet ikke hvem jeg skal snakke med for å få tilpasset opplegg på skolen. det er jo også lang kø til psykolog hvis jeg en gang skulle kommet så langt.

så plis noen hjelp meg med hva jeg kan gjøre for å roe ned, eller hvem jeg kan snakke med og hvordan.

Anonymkode: cb6dc...bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill legetime, snakk med legen og si akkurat det du skriver her. Du vil få riktig hjelp :)
Gjerne ta en samtale med dine foreldre viss du har. Og si du ønsker time hos legen. 
Gjør det raskt fordi senere kan du utvikle sykdommer og du ønsker ikke ødelegge livet så ung. 

Anonymkode: ed0bc...a31

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestill legetime, snakk med legen og si akkurat det du skriver her. Du vil få riktig hjelp :)
Gjerne ta en samtale med dine foreldre viss du har. Og si du ønsker time hos legen. 
Gjør det raskt fordi senere kan du utvikle sykdommer og du ønsker ikke ødelegge livet så ung. 

Anonymkode: ed0bc...a31

er bare det at jeg ikke klarer snakke med foreldrene mine om det, de forstår det ikke, de bare sier sånn er det

Anonymkode: cb6dc...bc0

Gjest Familytree
Skrevet

Stress påvirker livet vårt på måter som mange av oss ikke kan forstå. Snakk med legen din og be om å diskutere dette med foreldrene dine, de vil forstå med hjelp av helsepersonell.

Skrevet

Hva med helsesykepleier på skolen, kanskje du kan oppsøke vedkommende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...