Gjest Mono Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Hver fjerde kvinne kunne tenkt å vært utro dersom partneren var impotent. Er ikke dette et tegn på at vi setter egoet og egen nytelse høyere enn alt, og at monogame forhold ikke lengre har en sjanse? http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsa...ticle396602.ece
MorningStar Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Nå nå...det er 3/4 som har fornuften i behold.
Gjest Lompa Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Herreguuud, det går da fint an å ha sex med partneren selv om han er impotent. Så lenge fyren kan bruke munn og hender, og du selv har en dildo/vibrator, så kan man gi hverandre mye nytelse selv om han ikke får den opp! Er det mulig!? Og bare for å ha sagt det FØR noen kommer med ; hva i motsatt fall, hvis DAMA av en eller annen grunn ikke kan gjennomføre samleie? Da går det også an å bruke munn og hender (dette er gjensidig i begge tilfeller) og kjøpe en handy,liten sjømannsbrud til ham. Man MÅ da ikke være utro pga impotens?Ser ikke helt problemet for sånne folk,jeg.
Samantha Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Æhh... Eg skjønna godt at det kan skje eg altså... :oops: Seier ikkje at eg nødvendigvis ville vore utro sjølv, men skal ikkje sjå vekk ifrå det heller. Trur det er veldig lett at sexlivet blir berre kjipt og sånn (pga mannens sjølvfølelse mht impotensen) og at det dermed ødelegg mykje. Trur ikkje at så mange er utro fordi dei MÅ ha en ekte penis
Gjest Lompa Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 Samantha: dersom det er en mann du virkelig er glad i, er det faktisk (etter min mening) din "jobb" som hans kjæreste,venn og livsledsager å hjelpe ham med å opprettholde selvfølelsen. Det trenger ikke bli kjipt, det blir hva man gjør det til. Klart, det finnes menn som uansett hva du gjør hadde satt seg ned og furtet og syntes alt var over, men det finne sogså de som hadde satt pris på at partneren brød seg og fortsatt ville ha de. Tror de fleste ville vært med på leken da.
Gjest Moralens vokter Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Æhh... Eg skjønna godt at det kan skje eg altså... :oops: Jeg regner med at du også skjønner menn som er utro fordi kona ikke "gir" dem "nok" sex også da?
Gjest bab Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Selvsagt blir ikke sexlivet det samme om mannen er impotent. Å aldri føle/se at han er kåt på en ville for meg gjort at lysten på han også ble borte. Å skulle ha sex bare for min skyld og også bare oral sex og penetrering med en dildo? Nei, det hadde jeg fort gått lei. Ville aldri vært utro, men sannsynligheten for å kunne være i det forholdet ville vel krympet, naturlig nok. Sex ER faktisk veldig viktig.
Gjest Legen Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 Selvsagt blir ikke sexlivet det samme om mannen er impotent. Å aldri føle/se at han er kåt på en ville for meg gjort at lysten på han også ble borte. Mannen kan være like kåt selv om han er impotent - problemet er at ereksjonen uteblir. Så han kan gjerne være like lysten på deg fortsatt.
MindCrime Skrevet 4. juni 2005 #10 Skrevet 4. juni 2005 For en kvinne å være utro om mannen er impotent skyldes nok ofte andre ting enn behovet for p**k. Det skyldes oftere behovet for å få bekreftet at man fortsatt er attraktiv. Det er nå engang slik at svært mange kvinner kommer i en situasjon der de lurer på om hans impotens er DERES feil og ved å være utro får de bekreftet at de fortsatt er atraktive.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #11 Skrevet 4. juni 2005 Jeg skjønner det godt jeg. Av og til er det sånn at du og en partner kan passe godt sammen på andre områder, mens seksuellt så er dere ikek riktige fro hverandre og sexen blir dårlig. Jeg har vel ikke gjort det om jeg var gift, men ellers så kan det godt hende jeg har vært utro ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå