Gå til innhold

2 tette og Stokke Trailz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei
Vi har stokke trailz. Er kjempe fornøyd med den. Barnet er nå 1 år gammelt. Og vi venter et barn til. Da nr to blir født er nr en 25 mnd gammel.

Lurer på om de som har tette barn hvordan de løser vogn problemet? Burde vi kjøpe søskenvogn? Eller holder det å sette på ståbrett med sete?
Har bil også men det er ikke alltid den er tilgjengelig. det er jeg som kommer til å levere/hente eldste barnet fra bhg.

Dere som har 2 tette og har stokke trailz hvordan løste dere vogn problemet? 😊

Anonymkode: 98b90...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er det til bhg? Jeg ville tatt en av dem i bæretøy og den andre i vognen (bar selv min til barnehagen til han var 2.5).

Sover eldstemann i vognen i helgene? I så fall må dere enten ha en vogn 2 eller søskenvogn.

Anonymkode: ef385...4fc

Skrevet

Vi kjøpte søskenvogn. Min eldste kan ikke stoles på til å holde seg på søskenbrett og ikke løpe vekk og ut i trafikken. 

Bruker søskenvogn når begge er med, Stokke trailz på tur med minste, og har en vogn stående i bhg for soving. 

2 år og 3 mnd i mellom. 

Anonymkode: 05a49...fab

• Liker 1
Skrevet

Min sluttet nesten helt med vogn da han var 2 år og 6 mnd gammel. Nå bruker vi det kun til soving og når vi har dårlig tid.

Vi valgte derfor å kjøpe ståbrett og ikke søskenvogn.

Anonymkode: 66a97...360

Skrevet

Det avhenger egentlig mest av storesøskenet. Du vet best om han vil kunne stå på ståbrett, om han fortsatt sover på dagtid osv. Med over to år i mellom er det ikke gitt at dere vil bruke søskenvognen særlig ofte, men det kan også hende den blir gull verdt. Du må nesten vurdere egne behov!

Anonymkode: b1258...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...