MH Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Hvis dere ikke skal invitere andre tanter, kan du gjerne gå for a). I tillegg ville jeg synes at alternativ B) også er en ting en tante må forstå. c) er det heller ingenting i veien med. Hva sier dine foreldre til saken?
Gjest Brudeberta Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Jeg tror jeg hadde gått for B). Det er ingen selvfølge å be hele slekten, mange gjør det jo bare med forlovere! Men hun er vel kanskje gammeldags av seg, og forventer å bli invitert. Hun får vel heller bare bli fornærmet da. Hun kommer nok over det :-)
Jannibrud Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Vi har kun invitert foreldre, søsken og forlovere. Det har vi møtt stor forståelse for blandt resten av slekt og venner. Hos oss måtte det enten bli et lite, eller veldig stort bryllup (vi har begge stor slekt), og når vi vil ha en enkel feiring ga svaret seg selv... Din tante kan umulig blir fornærmet (i så fall må hun være litt spesiell tør jeg påstå)
Mrs. K Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 Hva med å omformulere a) til "Vi skal bare ha foreldre, søsken og forlovere (vennene )"? Hilsen Trille
Catzy Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 Du kan alltids ta tyren ved hornene, og si at - vi er så gjerrige at vi bare lager en liten fest, uten plass til andre enn våre aller nærmeste. Så kan hun tenke det hun vil, og du slipper å bekymre deg om hennes ve og vel. Fornærmet blir hun sikkert i alle tilfelle. Catzy
Gjest gerd Skrevet 27. mai 2005 #7 Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor kan du ikke bare si det som det er? Jeg siterer: Vi skal bare ha en liten fest med venner, foreldre og søsken Ikke vits i å gjøre det vanskeligere enn det er vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå