Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2005 #41 Skrevet 22. juni 2005 Jeg traff eksen min i går, for første gang på nesten et halvt år... Utrolig rart! Men egentlig hadde jeg mest lyst til å .
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #42 Skrevet 22. juni 2005 Gaja: Jeg vet hva du går gjennom. Synes alltid de første dagene i sommerferien er utrolig kjedelige, ihvertfall når været ikke er på min side, men etterhvert som dagene går kommer godværet og du kan gå på stranden, henge med venner, lese gode bøker og bare nyte livet. Leve lenge sommern! 8)
samboer87 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #43 Skrevet 28. juni 2005 Jeg traff eksen min i går' date=' for første gang på nesten et halvt år... Utrolig rart! Men egentlig hadde jeg mest lyst til å . [/quote'] uffda det hørtes da ikke bra ut!! :trøste:
Pleier Skrevet 30. juni 2005 #44 Skrevet 30. juni 2005 Endelig skjekket karakterene mine for 1. året... :-) Fem eksamener = 4 A'er, og en D. God Sommer :blomst_opp:
Linn3c Skrevet 1. juli 2005 #45 Skrevet 1. juli 2005 Eg er igrunn litt svolten. - Har visst gløymt å eta i dag...
Gjest Milah Skrevet 5. juli 2005 #47 Skrevet 5. juli 2005 Jeg er glad i dag jeg! Det er nydelig vær ute og jeg skal snart ut for å spise lunsj. Livet er deilig! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå