Anonym35 Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Hei. Min 3 åring har hatt vondt i halsen, litt feber og hoste i noen dager. Nå er stemmen helt borte og hun har vondt i halsen. Ellers er formen fin. Hun er litt skjør og engstelig/redd/ lei seg for at stemmen er borte. Og hun skal vel egentlig bruke stemmen minst mulig nå, det kan kanskje bli vanskelig for henne i barnehagen? Er i tvil om jeg bør holde henne hjemme. Ville dere sendt henne o barnehagen i morgen?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Holde henne hjemme er du snill! Hun har jo vondt i halsen! Anonymkode: fff68...2d9 8
Anonym35 Skrevet 18. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2019 Takk for svar. Kanskje lurt å holde ho hjemme. Selv om eg tror det står på nett at barn uten feber kan gå i barnehagen når dem ikke har stemme. Men er jo ikke så lett for en 3- åring å forholde seg til at ho ikke har stemme.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 Jeg ville holdt barnet hjemme. I barnehagen skjer det mye hele tiden, og barn har behov for å være sosiale. Uten stemme kan hun ikke delta i lek og faller på utsiden fordi hun ikke er i form 😕 Masse god bedring til jenta di ❤️ Anonymkode: 66dbd...b64 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 "Tror det står på nett"? Litt lite omsorgsfullt å sende et barn i barnehagen uten stemme. Anonymkode: 748cc...0c3 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #7 Skrevet 18. november 2019 Jeg er barnehagelærer og jeg synes at du kan holde barnet hjemme til hun føler seg bedre. Det hadde jeg gjort med mitt eget barn også. Anonymkode: 552c3...70f 3
Anonym35 Skrevet 18. november 2019 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2019 Takk for svar! Grunnen til at jeg spør er at jeg har en samboer som vil sende henne i barnehagen hvis allmentilstanden er god, selv om ho ikke har stemme. Så da er det godt å få bekrefta her at det er riktig å holde henne hjemme. jeg tenker selv at det er det beste for barnet. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #9 Skrevet 18. november 2019 For min egen del synes jeg at man da skal holde ungen hjemme, men var nylig hos legen med min, og fikk da beskjeden at det var bare å sende i barnehagen. Den legen hadde også barn i samme barnehage forsåvidt Anonymkode: 8cd8f...989
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #10 Skrevet 18. november 2019 Min snart 3 åring er nesten uten stemme(veldig hes) igår og idag men han er i bhg. Men han har ikke vondt noen steder i følge han selv og allmenntilstanden er god. Anonymkode: 4a24f...ea2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #11 Skrevet 18. november 2019 Hun har vondt i halsen og mangler stemme. Jeg ville ikke vært i tvil om at hun skal være hjemme i morgen. Anonymkode: 04270...c3a
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. november 2019 #12 Skrevet 18. november 2019 Vondt i halsen og uten stemme: hjemme. Det er allmennformen som teller.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #13 Skrevet 18. november 2019 Du må ikke tro på alt du leser på nettet. Hva sier magefølelsen din på dette da? Morsfølelsen? Hva ville du svart en venninne som kom med samme problemløsning? Anonymkode: ffaf6...280 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #14 Skrevet 18. november 2019 *problemstilling Anonymkode: ffaf6...280
kikkana Skrevet 18. november 2019 #15 Skrevet 18. november 2019 Har jobbet i barnehage og hvis ungene hostet veldig mye eller begynte å miste stemmen i kombo med halsvondt ble foreldre kontaktet om å hente barnet. Hvis barnet er i så dårlig form at det går utover samspill med andre barn eller lek med andre barn. Har den ikke noe i barnehagen å gjøre. Kan jo se på det som jobben deres. De fleste voksne som er fornuftige drar heller ikke på jobb om de er så dårlige at det går skikkelig utover kvaliteten på arbeidet. Ok, om barnet har vært syk og stemmen er borte. Men ikke ok dersom ungen har vondt i halsen. Da er barnet syk og trenger mest mulig hvile. Tipper det er større odds for å få en forverret betennelse hvis barnet er i barnehagen. 1
Anonym35 Skrevet 19. november 2019 Forfatter #16 Skrevet 19. november 2019 Ville dere sendt i barnehage om almennformen er god, halsen er fin og det eneste er at stemmen er borte? Hun hvisker.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #17 Skrevet 19. november 2019 15 hours ago, Anonym35 said: Hei. Min 3 åring har hatt vondt i halsen, litt feber og hoste i noen dager. Nå er stemmen helt borte og hun har vondt i halsen. Ellers er formen fin. Hun er litt skjør og engstelig/redd/ lei seg for at stemmen er borte. Og hun skal vel egentlig bruke stemmen minst mulig nå, det kan kanskje bli vanskelig for henne i barnehagen? Er i tvil om jeg bør holde henne hjemme. Ville dere sendt henne o barnehagen i morgen? Ville ikke sendt i barnehagen nei. Ikke så lett for en treåring å skjønne at hun må spare stemmen en hel dag i bhg. Anonymkode: 7196e...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå