misslinn1985 Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Forsøkt i noen måneder, og er for første gang sen. Hadde mens sist 17 oktober og er ganske regelmessig, så skulle hatt den for noen dager siden. Har tatt x antall tester der alle er negativ. Også tatt slik "test tidlig" test, men alle er negativ. Noen som har erfart det samme? Må jeg bare teste hver morgen til mensen kommer eller jeg får positivt svar?
hotfudge Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Da er du dessverre mest sannsynlig ikke gravid. Det kan også hende at du hadde eggløsning senere enn du trodde så mensen blir forsinket eller at du er gravid, men at det er for tidlig for å få positiv test.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Jeg ble inseminert og har full på kontroll når eggløsning var. Mine tester ble ikke positive når klinikken sa de burde være det om jeg var gravid. Ingen mens kom og en uke etter forventet mens var testen positiv. Dette skjedde to ganger. Så lenge ikke mensen kommer kan du være gravid. Anonymkode: daf21...e46
primadonna Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 Jeg er i samme båt ventet mensen idag...ingen mens og negativ test
misslinn1985 Skrevet 18. november 2019 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2019 Jeg pleier liksom ALDRI være sen...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 21 minutter siden, misslinn1985 skrev: Jeg pleier liksom ALDRI være sen... Men nå er du enten gravid eller ikke, det får bare tiden vise. En gang må jo være den første med å være sen 🤪 Anonymkode: 22ad8...dcd
misslinn1985 Skrevet 19. november 2019 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå er du enten gravid eller ikke, det får bare tiden vise. En gang må jo være den første med å være sen 🤪 Anonymkode: 22ad8...dcd Veldig godt poeng
misslinn1985 Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2020 Påan igjen. Jeg har ikke hatt mensen på 50 dager men alle tester er negative.. Er det ikke på tide at de blir positive eller at jeg får mensen? Når må man gå til lege når man har vært uten mens? ER det tre måneder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå